احتمالا فقط یک مدل سری گلکسی S22 از بدنه‌ی شیشه‌ای بهره می‌برد

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ هر روز درگیر ساخت گوشی‌های جدید است تا کاربران خودش را همواره به‌روز نگه‌دارد، این شرکت این روزها در حالا آماده سازی سری گلکسی اس 22 است که سال اینده میلادی رونمایی خواهد شد. براساس اطلاعات بدست آمده این سری نیز به مانند نسخه قبل 3 مدل خواهد داشت و حالا بر اساس یک شایعه، به نظر می‌رسد فقط گلکسی S22 اولترا از پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد.

گفته می‌شود که دو مدلی باقی مانده یعنی گلکسی S22 و S22 پلاس از بدنه‌ی مبتنی بر پلی‌کربنات تقویت شده، استفاده خواهند کرد. اگر بخواهم این نسل را با نسخه قبلی خود یعنی گلکسی S21 مقایسه کنیم، این گوشی با بدنه پلاستیکی ب دست کاربران رسید، اما مدل‌های پلاس و اولترا با پنل پشتی شیشه‌ای رونمای شدند.

باید این را بدانیم که سامسونگ در این زمینه هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته و این احتمالات فعلا در حال بررسی است تا مزایا و معایب آن‌ها مشخص شود. در کل باید گفت که کاربران زیادی بدنه پلی‌ کربنات تقویت شده را به سایر بدنه‌ها ترجیح می‌دهد چرا که این ماده از مقاومت بالاتری نسبت به شیشه دارد. اما از طرف دیگر، برخی از کاربران با توجه به قیمت بالای گوشی‌های پرچم‌دار علاقه‌ی زیادی به بدنه‌های پلاستیکی ندارند.

17_galaxys21ultra_black_silver_201230074239.jpg
-

باید به این نکته نیز دقت شود که استفاده از پلی‌کربنات به جای شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس هزینه ساخت یک گوشی را کاهش خواهد داد و این یعنی گوشی‌های گلکسی S22 و S22 پلاس با قیمت پایین‌تری قرار است که به بازار راهی شوند. شاید غول تکنولوژی کره‌ای می‌خواهد با این کارش بیشتر توجه را به سمت گلکسی S22 اولترا ببرد.

به هر حال همان‌طور که در بالا گفته شده هنوز تصمیم نهایی از سمت سامسونگ صادر نشده و اگر این شایعات به واقعیت تبدیل شود در ماه‌های آینده شاهد اخبار و گزارش‌های متفاوتی در این زمینه خواهیم بود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SamMobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر