تبلت میانرده و خوش قیمت گلکسی Tab S7 FE معرفی می‌شود

گلکسی Tab S7 FE.jpg

شایعاتی نشان می‌دهدت که سامسونگ در نظر دارد تا به زودی از تبلت میانرده‌‌ی خود با نام گلکسی S7 FE رونمایی کند.

گزارشات نشان می‌دهد که سامسونگ در نظر دارد که به زودی از یک تبلت میانرده‌ در دو مدل 4G و 5G با نام گلکسی Tab S7 FE رونمایی کند. درواقع این طور به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این تبلت را برای افرادی که به دنبال یک تبلت با مناسب هستند عرضه کند.

گلکسی S20 FE اولین محصول سامسونگ از سری فن ادیشن است که به واسطه‌ی مشخصات برجسته و قیمت بسیار مناسبش، در بین کاربران سراسر جهان بسیار محبوب شد. حالا امسال قرار است نسل دوم این گوشی هم با نام گلکسی S21 FE معرفی شود. درواقع بنا به گزارشات انتظار داریم که سامسونگ طی رویدادی در تاریخ 19 آگوست، یعنی 28 مردادماه، گلکسی S21 FE را رونمایی کند. از آنجایی که برگزاری یک رویداد برای معرفی تنها یک محصول چندان معقول نیست، پس احتمال می‌دهیم که در همین رویداد تبلت میانرده‌ی گلکسی S7 FE هم رونمایی شود.

شایعات مختلفی درباره‌ی این تبلت منتشر شده که مشخصات آن را فاش می‌کند. از جمله مشخصات این تبلت می‌توانیم به پردازنده‌ی اسنپدراگون 750G اشاره کنیم. تا به امروز در گوشی‌های هوشمند میانرده‌ی 5G مانند گلکسی A42 و A52 شاهد به کارگیری این پردازنده‌ی قدرتمند بوده‌ایم. با توجه به استفاده از این پردازنده، انتظار داریم که تبلت گلکسی S7 FE نهایتاً 350 تا 400 دلار قیمت داشته باشد. ضمناً باید اشاره کنیم که این طور به نظر می‌رسد که شاهد به کارگیری نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل در این تبلت باشیم.

به هر ترتیب زمان زیادی تا رونمایی از این تبلت باقی نمانده است و به زودی از مشخصات این تبلت خوش قیمت مطلع خواهیم شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر