احتمالا گلکسی واچ 5 سامسونگ با حسگر سنجش دمای بدن به دست کاربران خواهد رسید

النلنلعمعلملعنلعمنغبتنبغنبغت.JPG

نسخه به‌روز شده بتا اپلیکیشن سلامت سامسونگ، اطلاعاتی را منتشر می‌کند تا بدانیم که گلکسی واچ 5 در دو نسخه معمولی و پرو راهی بازار خواهند شد. در ادامه نیز اطلاعات جالب‌تری منتشر شده و گفته شده که این ساعت‌های هوشمند با سنسور دما به دست کاربران خواهند رسید.

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی کره‌ای دست به دست می‌شود خبر از این دارد که برنامه Samsung Health در نسخه جدید بتا خود، گزینه‌ای تحت عنوان «Skin temperature during sleep» (دمای پوست در هنگام خواب) را به کاربران ارائه می‌کند. همانطور که از نام آن مشخص است، این ویژگی می‌تواند در طول چرخه خواب دمای پوست بدن را اندازه‌گیری کند.

ماه‌ها پیش گزارش‌هایی مبنی بر قابلیت سنجش دمای واقعی بدن گلکسی واچ 5 منتشر شده بود، اما در اخبار جدیدتر گفته شده بود که توسعه آن به مشکل خورده است.

photo_2022-06-04_11-56-12.jpg
-

علاوه بر این مورد، به‌روزرسانی بتا برنامه Health نام ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ یعنی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5‌ پرو را نیز تایید کرده است. با این وجود، کره‌ای‌ها امسال نسخه «کلاسیک» این دستگاه را (حداقل از ابتدا) وارد بازار نخواهند کرد. طبق تصویر زیر، فقط نسخه معمولی و پرو این سری در لیست لوازم جانبی اپلیکیشن دیده می‌شود.

photo_2022-06-04_11-56-03.jpg
-

نکته قابل توجه اینکه، اپلیکیشن سلامت سامسونگ، در گذشته نیز سابقه فاش کردن محصولات آینده این شرکت را داشته است. سال گذشته هم برنامه سامسونگ، تقریبا یک ماه پیش از معرفی رسمی گلکسی واچ 4 و 4 کلاسیک، به آن‌ها اشاره کرده بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: screenrant

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر