گلکسی Z Fold 2 در تاریخ 11 شهریور به طور کامل معرفی می‌شود

گلکسی زد فولد 2.jpg

اگرچه در طی رویداد آنپکد 2020 سامسونگ، شاهد معرفی اجمالی گوشی تاشو گلکسی زد فولد 2 بودیم اما حالا قرار است که این گوشی در تاریخ 11 شهریورماه به صورت کامل رونمایی شود.

در تاریخ 15 مرداد ماه، شاهد برگزاری رویداد آنپکد 2020 سامسونگ بودیم، رویدادی که این کمپانی در آن از گوشی‌های سری نوت 20 خود به عنوان پرچمداران 2020 سری نوت رونمایی کرد. در کنار گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا،سامسونگ از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 و تبلت‌ گلکسی تب اس 7 هم رونمایی کرد. در جریان این رویداد اما محصولات دیگری هم معرفی شدند که گوشی تاشو گلکسی زد فولد 2 یکی از آن‌ها بود. البته سامسونگ برای معرفی این محصول تنها به نمایش چند تصویر و یک معرفی کوتاه بسنده کرد. حالا اما گزارشاتی نشان می‌دهد که در تاریخ 1 سپتامبر، یعنی 11 شهریورماه، رسما شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

بنا به اطلاعاتی که هم‌اکنون در دست است، این گوشی تاشو از نمایشگر 7.7 اینچی با رفرش ریت 120 هرتزی بهره خواهد برد. نمایشگر بیرونی اما 6.23 اینچی خواهد بود. همچنین می‌دانیم که قلب تپنده‌ی این گوشی تاشو سامسونگ پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 پلاس خواهد بود که با 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

ضمنا این گوشی به باتری 4364 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. دوربین این گوشی هم مشابه با گلکسی نوت 20 خواهد بود یعنی با یعنی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 64 مگاپیکسلی، دوربین‌های اصلی این گوشی را تشکیل می‌دهند و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی هم دوربین سلفی این گوشی است.

در خصوص قیمت این گوشی هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما با توجه به مشخصات، قیمت 2000 دلاری و شاید بالاتری را می‌توانیم برای این گوشی تاشو پیش یینی کنیم.

اخبار مرتبط:

احتمال توقف تولید سری نوت سامسونگ قوت گرفت

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر