اولین تصویر مطبوعاتی گوشی گلکسی S21 لو رفت

Untitled-1.jpg

مدتی است که هر روز شاهد تصاویر زیادی از سری گلکسی اس 21 هستیم که در تمامی رسانه‌ها منتشر می‌شود. اما امروز ایوان بلس، یکی از افشاگران به نام حوزه‌ی فناوری، اولین تصویر مطبوعاتی گلکسی S21 را در صفحه رسمی توییتری خودش منتشر کرد.

تمام اطلاعاتی که تا به الان فاش شده و در رسانه‌های معتبر در رابطه با آن گفته شده، با تمام اطلاعات و تصاویر که ایوان بلس به اشتراک گذاشته همخوانی دارد، همین نشان از این دارد که خبر تازه‌ای نیست. در این دستگاه از صفحه‌نمایش تخت استفاده خواهد شد، که در بالای این پنل یک حفره‌ای برای دوربین سلفی پانچ شده است. در مدل اولترا براساس تصویری که مشاهده می‌کنید، حواشی دور نمایشگر یک اندازه‌ای را شاهد هستیم در این رابطه هنوز نمی‌دانیم که آیا در مدل استاندارد و پلاس نیز چنین خواهد بود یا که خیر؟

این دستگاه با نمایشگر 6.2 اینچی قرار است که راهی بازار شود و به نظر می‌رسد که تنها تفاوت این نسخه با نسخه پلاس دقیقا سایز صفحات آن‌ها باشد. به نظر می‌رسد که همین تصویری که مشاهده می‌کنید بدون هیچ تغییری در نسخه پلاس ببینیم با این تفاوت که سایز این نمایشگر 6.2 اینچی است اما مدل پلاس 6.7 اینچی خواهد بود. قطعا تفاوت این دو مدل فقط سایز صفحه‌نمایش آن‌ها نخواهد بود، بلکه در مدل اولترا تفاوت‌هایی در پنل جلویی آن شاهد هستیم؛ این گوشی از نمایشگری ۶.۸ اینچی با گوشه‌های خمیده و احتمالا حواشی یکسان در قسمت بالا و پایین بهره می‌برد و ظاهر زیباتری دارد.

Untitled-2-19.jpg
-

براساس تصاویری که منتشر شده می‌توانیم به اطلاعات دیگری نیز دسترسی پیدا کنیم، مثلا جای گیری کلید پاور و کلیدهای کنترل صدا هر دو در سمت راست فریم تعبیه شده‌اند، اگر که بیشتر دقت کنیم بلندگوی استریو برای مکالمه را در بالای صفحه نمایش خواهیم دید. در این رندر فقط پنل جلویی را شاهد هستیم و در رابطه با پنل پشتی این دستگاه اطلاعاتی نداریم، اما براساس اطلاعاتی که قبلا به دست آوردیم، در قسمت پشتی گلکسی اس 21 یک ماژول نه چندان بزرگ در سمت چپ شاهد هستیم که با فریم گوشی ادغام شده و ظاهر زیبایی به آن بخشیده. همین ماژول را برای مدل گلکسی اس 21 پلاس نیز شاهد خواهیم بود که میزبان ۳ دوربین اصلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۳ برابری خواهد بود.

در مدل اولترا گلکسی اس 21 ماژول بزرگی را شاهد خواهیم بود و دوربین‌های بکار رفته نیز با فاصله‌ی زیادی بهتر و باکیفیت‌تر هستند. درون ماژول این مدل از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۳ برابری و لنز پریسکوپی با قابلیت بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری در کنار سنسور فوکوس خودکار لیزری استفاده شده است، تا کاربران گلکسی اس 21 اولترا علاوه بر یک دستگاه تلفن هوشمند پیشرفته یک دوربین عکس برداری نیز همیشه به همراه داشته باشند. گفته می‌شود سنسور اصلی این محصول به نسبت قبل بهبود داشته و می‌تواند در محیط کم نور با ۱۲ درصد جذب نور بیشتر به عکاسی بپردازد.

Untitled-3-16.jpg
-

سامسونگ احتمالا در روز 14 ژانویه که مصادف با 25 دی ماه است از این گوشی‌ها پرده برمی‌دارد. روزی که در آن شاهد برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ و در نتیجه پرچم‌داران جدید این شرکت هستیم، بدون شک به صورت آنلاین خواهد بود.

کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته است تا این پرچمداران را در رنگ بندی‌های متنوع و جذاب و با قیمتی کمتر از قیمت سری پرچم‌دارهای گذشته راهی بازار کند، که در پایین کانفیگ‌های این دستگاه‌ها ‌را مشاهده می‌کنید.

گلکسی S21 با قیمت ۸۴۹-۸۹۹ دلار و در رنگ‌های بنفش، صورتی، سفید و خاکستری

گلکسی S21 پلاس با قیمت ۱۰۹۹-۱۰۴۹ دلار و در رنگ‌های بنفش، نقره‌ای و مشکی

گلکسی S21 اولترا با قیمت ۱۲۹۹-۱۲۴۹ دلار و در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر