جیمیل به قابلیتی شبیه به واتساپ و تلگرام مجهز شد

hjkhk.jpg

گوگل اعلام کرده که از این پس کاربران جیمیل می‌توانند از ویژگی واکنش با ایموجی در ارتباط با ایمیل‌های خود استفاده کنند. این ویژگی که پیشتر در پیام‌رسان‌ها معمول بود، اکنون به جیمیل افزوده شده است.

جیمیل به مدت مدیدی قابلیت‌های مفیدی مانند "پاسخ‌های هوش مصنوعی" را برای ساده‌تر کردن پاسخ به ایمیل‌ها ارائه می‌دهد؛ اما اگر کاربر نخواهد به‌صورت معمولی پاسخی ارسال کند، می‌تواند از این ویژگی جدید به نام "واکنش با ایموجی" استفاده نماید.

افزودن ویژگی واکنش با ایموجی به جیمیل بسیار جالب و غیرمنتظره بود؛ زیرا این ویژگی معمولاً در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دیده می‌شود. گوگل در یک اعلامیه مطبوعاتی اعلام کرده که این قابلیت در حال حاضر برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس است.

google-gmail-emoji-reactions-feature-651d9e6f357ee5d088dc68d4.webp

ویژگی واکنش با ایموجی در جیمیل به این صورت عمل می‌کند که بعد از باز کردن یک ایمیل، یک ایموجی لبخند در پایین ایمیل مشاهده می‌شود. با لمس ایموجی، یک منو باز می‌شود که ایموجی‌ها را نمایش می‌دهد. ایموجی انتخابی توسط کاربر در کنار آیکون اصلی نمایش داده می‌شود. گوگل اعلام کرده که برخی از ایموجی‌ها دارای انیمیشن‌های جذاب هستند.

به گفته گوگل، ویژگی واکنش با ایموجی در ماه‌های آینده برای کاربران نسخه وب و نسخه آیفون نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: support.google


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر