گوگل قبل از اپل برنامه ماشین‌حساب برای آیپد ارائه کرد

Ipadpro.jpg

گوگل اپلیکیشن ماشین حساب برای آیپد معرفی کرد و در این زمینه از خود کمپانی اپل پیشی گرفته است و حالا این این اپلیکیشن را برای سیستم‌عامل آیپد اواس در دسترس است.

همه ما می‌دانیم که اپل چه خدمت بزرگی به پیشرفت علو و تکنولوژی کرده است و چه پروژه‌های بزرگی را به سرانجام رسانده است. اما این شرکت نتوانست ماشین‌حساب را روی آيپد ارائه دهد. اگرچه امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های ماشین‌حساب شخص ثالث ازطریق اپ‌استور وجود دارد، جای تعجب است که کوپرتینویی‌ها نسخه‌ی مخصوص خود را منتشر نکرده‌اند.

سیستم‌عامل آیپد به شکل خیلی خیلی ویژه‌ای روی بهره‌وری متمرکز است و همین منطق باعث می‌شود که اپل اپلیکیشن ماشین‌حساب پیش‌فرضی برای این سیستم‌عامل منتشر کند. بااین‌حال، ظاهراً گوگل راهکاری برای ارائه‌ی ماشین‌حساب در آیپد پیدا کرده است.

وب‌سایت wccftech گزارش داده و اعلام کرده که اگر بخواهیم منصفانه به موضوع نگاه کنیم، راهکار گوگل برای ارائه‌ی ماشین‌حساب در آیپد، به‌جای اینکه یک اپلیکیشن مستقل باشد، برنامه‌ای تحت وب است. این اپلیکیشن برای اولین بار در MacWorld مشاهده شده بود که برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید. بااین‌حال، هنگامی‌که برنامه‌ی ماشین‌حساب روی مرورگرتان بارگیری شود، می‌توانید در حالت آفلاین نیز از آن استفاده کنید.

google-calculator-1030x498.webp
-

در سیستم‌عامل آیپد تقریبا تمامی اپلیکیشن‌ها وجود دارد اپلیکیشن‌هایی مانند یادداشت‌برداری، مرورگر سافاری، مدیرفایل، ایمیل، پیام‌ها، سهام و حتی ساعت؛ اما متأسفانه اپل تاکنون اپلیکیشن پیش‌فرض ماشین‌حساب را برای آیپد منتشر نکرده است.

اپلیکیشن‌های ماشین‌حساب شخص‌ ثالث باکیفیت در اپ‌استور وجود دارد؛ اما آنچه به‌دنبالش هستیم، در تعداد کمی از آن‌ها وجود دارد. رابط کاربری ساده که فوراً اجرا شود و نداشتن ویژگی‌های غیرضروری و اضافه.

خوشبختانه گوگل ماشین‌حسابی بسیار کاربردی برای کروم‌ اواس ساخته است که با هر مروگری کار می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس https://calculator.apps.chrome به این برنامه دسترسی داشته باشید. همچنین با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی اشتراک‌گذاری، می‌توانید این وب‌سایت را در صفحه‌ی اصلی دستگاه خود ذخیره کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: WCCFTECH

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر