ساعت پیکسل واچ 2 گوگل با مشکلات شارژ مواجه شد

pixel.jpg

ماه گذشته، نسل دوم پیکسل واچ 2 معرفی شد و همچنین گوگل به تازگی به‌روزرسانی WearOS 4 را برای پیکسل واچ اصلی منتشر کرده است. این نسل جدید اقدامات مهمی نسبت به نسل قبلی خود انجام داده است.

با این حال، تعدادی از کاربران با مشکلات شارژ در پیکسل واچ 2 روبه‌رو شده‌اند. گوگل از وجود این مشکلات آگاه است، اما تا کنون پاسخ رسمی‌ای در این زمینه ارائه نداده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مشکلات شارژ در این ساعت هوشمند، ادامه متن را مطالعه کنید.

مشکلات شارژ در گوگل پیکسل واچ 2

چندین کاربر در انجمن‌های آنلاین اظهار کرده‌اند که دستگاه‌های پیکسل واچ 2 آنها هنگام اتصال به شارژر به درستی شارژ نمی‌شوند. این کاربران نسبت به این مسئله مطمئن نیستند که آیا این مشکل به شارژر معیوب مرتبط است یا به خود ساعت هوشمند. یکی از کاربران اعلام کرده است که دستگاه به هیچ عنوان شارژ نمی‌شود. او یک شارژر جدید تهیه کرد که در ابتدا به خوبی عمل کرد، اما در نهایت کار نکرد. این کاربر همچنین تلاش کرده است تا کابل، پریز دیواری، اتصال به پورت‌های USB روی لپتاپ و روش‌های دیگر را تغییر دهد، اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسیدند.

Pixel-watch-2

با این حال، تاکنون کاربران پاسخ مناسبی از گوگل دریافت نکرده‌اند. غول جستجو این مشکل را به عنوان یک مشکل مداوم در پیکسل واچ 2 تأیید کرده و به یکی از کاربران یک واحد جایگزینی ارائه داده است که به نظر می‌رسد به خوبی عمل می‌کند. متأسفانه، سایر کاربرانی که با مشکلات شارژ روبه‌رو هستند، این فرصت را ندارند. بنابراین هنوز معلوم نیست که مشکل در شارژر یا خود ساعت هوشمند است. بنابراین راه‌حل مسئله همچنان معمولاً ناشناخته است.

گوگل یک صفحه پشتیبانی اختصاصی دارد که به کاربران راهنمایی می‌کند که در صورت عدم شارژ صحیح پیکسل واچ 2 چه اقداماتی انجام دهند. این شرکت بیان می‌کند که ساعت هوشمند فقط به یک نحوه خاص باید بر روی شارژ قرار گیرد و اگر به اشتباه در موقعیت نادرستی قرار گیرد، شارژ نمی‌شود. در این نسل جدید ساعت هوشمند، از یک رابط چهار پین به جای شارژ بی‌سیم استفاده می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر