رندرهای جدید و مشخصات پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو فاش شد

Untitled-1.jpg

هفته پیش شاهد رندرهایی بودیم که برای اولین بار از پیکسل ۶ منتشر شده بود و با ظاهری عجیب روبه‌رو بودیم. امروز نیز رندرهای جدیدی از این شر شده است که علاوه بر پیکسل ۶، محصول قوی‌تری به نام پیکسل ۶ پرو را به تصویر کشیده است. به همراه این رندرها گزارش‌ها و مشخصات فنی این دستگاه‌ها نیز لو رفته است.

پرچمدار این سری از گوشی‌های گوگل یعنی پیکسل ۶ پرو با صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی ارائه خواهد شد که از نوع امولد خواهد بود و لبه‌های خمیده خواهد داشت، دوربین سلفی این گوشی نیز در بخش بالایی این نمایشگر نیز پانچ شده است. این گوشی نیز به مانند بسیاری از گوشی‌های کمپانی دیگر از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد که حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگرش دارد.

pixel-6-pro.jpg
-

در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین سه‌گانه قرار گرفته است که شامل یک سنسور اصلی، یک سنسور فوق عریض و یک سنسور پریسکوپی خواهد بود. گوگل پیکسل 6 پرو ابعادی ۱۶۳.۹ در ۷۵.۸ در ۸.۹ میلی‌متر دارا خواهد بود که ضخامت آن در بخش دوربین به ۱۱.۵ میلی‌متر می‌رسد. سایر شمخصات فنی این گوشی عبارتند از پرو بلندگوی دوگانه استریو، شارژ بی‌سیم و احتمالا چیپست یک اختصاصی و...

pixel-6-pro-2.jpg
-

رندرها و تصاویری که مربوط به پیکسل 7 است تقریبا به همان رندرهای هفته پیش نزدیک است و شباهت دارد، هرچند اطراف نمایشگر آن که تخت به نظر می‌رسد، حاشیه‌های بیشتری دیده می‌شود. گوگل پیکسل 6 نیز در بخش پنل پشتی یک دوربین دوگانه دارد که یکی از ماژول‌ها از دیگری بزرگ‌تر است که هنوز نمی‌دانیم که کاربردش چه خواهد بود. پیکسل ۶ نمایشگری ۶.۴ اینچی دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد.

pixel-6-2.jpg
-

برای گوشی گوگل پیکسل 6 شاهد درگاه USB-C خواهیم بود که در کنارش بلندگو استریو جای گرفته، در سمت راست بدنه نیز، دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا می‌بینیم و در سمت چپ شکاف سیم کارت قرار گرفته است. ضخامت این گوشی ۸.۹ میلی‌متر است که در قسمت ماژول دوربین به ۱۱.۸ میلی‌متر می‌رسد. این نکته نیز قابل اهمیت است که هر دو این گوشی‌ها از شارژر بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

pixel-6-4.jpg
-

هنوز نمی‌دانیم که تا چقدر این اطلاعات درست است و چه زمانی این گوشی‌ها رونمایی خواهند شد، اما اگر گوگل مثل همیشه عمل کند، این خانواده باید در فصل پاییز از راه برسد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر