گوشی جدید آنر با حرکت چشم برنامه‌های شما را باز و بسته خواهد کرد

honor.jpg

گوشی هوشمند آنر مجیک ۶ با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 و تکنولوژی ردیابی چشم، به همراه ویژگی‌های هوش مصنوعی، به بازار عرضه می‌شود.

در اجلاس Snapdragon Summit ۲۰۲۳، جورج ژائو، مدیرعامل آنر، جزئیات جذابی را در مورد هوش مصنوعی مولد برای این گوشی ارائه داد. معرفی پرچم‌دار این شرکت، یعنی آنر ۶، با ویژگی‌های جذابی همراه بود. به عنوان مثال، این گوشی با استفاده از تکنولوژی ردیابی چشم، امکان تعامل با دستگاه را از طریق نگاه به آن فراهم می‌کند.

سخنرانی اصلی مدیرعامل آنر به طور خلاصه تصویری از تکنولوژی تعامل با گوشی از طریق حرکات چشم ارائه داد. در تصویر به نمایش گذاشته شده بود که یک کاربر به گوشی خود نگاه می‌کند و در بالای صفحه‌نمایش، مانند Live Activity، تغییر جهت نگاه باعث اجرای اپلیکیشن‌ها می‌شود.

honor.jpg

آنر این تکنولوژی ردیابی چشم را با نام Magic Capsule معرفی کرده و آن را به عنوان یک روش چندوجهی مبتنی بر حرکات چشم توصیف کرده است. علاوه بر این ویژگی، گوشی آنر مجیک ۶ از دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی کوالکام نیز بهره می‌برد و امکاناتی از جمله جمع‌آوری ویدیوها براساس معیارهای خاص، تغییر ویدیوها و تولید نسخه‌های جدید از آنها را فراهم می‌کند.

راهکار Magic Capsule برای عملکرد دقیقتر هنوز مشخص نیست. ویدیوی معرفی آنر نمایشی از تعامل چندوجهی با گوشی آنر ۶ ارائه داد و حرکات چشم را به عنوان روش ورودی اصلی مورد استفاده قرار داد. این تکنولوژی احتمالاً ویژگی‌های ردیابی چشم در هدست واقعیت مجازی سونی، یعنی پلی استیشن VR 2 را به خاطر خواهد آورد.

اطلاع از اینکه شرکت‌ها در تولید محصولات جدید خود محدود به چت‌بات‌های هوش مصنوعی نیستند و ویژگی‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهند، بسیار مهم است. همانطور که ورج اشاره می‌کند، فناوری ردیابی چشم با مزایای زیادی همراه خواهد بود، به ویژه در مواقعی که امکان دسترسی به گوشی با دست محدود است.

آنر هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی مجیک ۶ را اعلام نکرده است، اما کوالکام اعلام کرده که در هفته‌های آینده گوشی‌های مجهز به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 به بازار عرضه خواهند شد. همچنین، قیمت این گوشی تاکنون مشخص نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر