گوشی پرچمدار بعدی هواوی شبیه به آنر مجیک 5 پرو خواهد بود

huawei.JPG

هواوی به تازگی گوشی‌های پرچم‌دار سری میت 60 و گوشی تاشو میت ایکس 5 را با تراشه کایرین 9000s به بازار عرضه کرده است. گفته می‌شود که این برند در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند سری Enjoy 70، نوا 11 SE و نوا 12 برای بازار چین کار می‌کند. به گفته متخصص چینی، این برند در حال توسعه یک گوشی پرچمدار جدید است که مشابه آنر مجیک 5 پرو خواهد بود.

متأسفانه، این افشاگری‌ اطلاعات دقیقی در مورد نام دستگاه ندارد. شایعه شده است که هواوی در حال توسعه سری گوشی‌های پرچمدار هواوی P70 است، اما مشخص نیست که منظور یکی از انواع P70 یا محصولی کاملا متفاوت است. انتخاب بین تراشه اسنپدراگون یا کایرین برای گوشی شایعه شده هواوی همچان یک راز باقی مانده است، به ویژه به این دلیل که مجیک 5 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است. در ادامه اطلاعاتی درمورد مشخصات مجیک 5 پرو با شما به اشتراک می‌گذاریم.

گوشی پرچمدار بعدی هواوی مشابه آنر مجیک 5 پرو خواهد بود. آنر مجیک‌ 5 پرو به یک پنل 6.81 اینچی OLED LTPO است که رزولوشن 1312 در 2848 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه را ارائه می‌دهد. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 دستگاه را تامین می‌کند. بالاترین پیکربندی آن نیز 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 را ارائه می‌دهد.

Honor

مشخصات آنر مجیک 5 پرو

پشتی پشتی مجیک 5 پرو میزبان سه دوربین 50 مگاپیکسلی است. این دوربین شامل یک دوربین اصلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز فوق عریض با FOV 122 درجه و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با پشتیبانی از OIS و زوم اپتیکال 3.5 برابر است. در جلو، دستگاه دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی فوق عریض با FOV 100 درجه و سنسور ToF 3D برای بازکردن قفل با چهره سه‌بعدی است.

نسخه چینی مجیک 5 پرو دارای باتری 5450 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که نسخه جهانی آن باتری 5100 میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی پرچمدار از شارژ سیمی 66 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین شارژ بی سیم معکوس 5 واتی را ارائه می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر