مدیرعامل آنر: تا پایان ۲۰۲۱ از هواوی پیشی می‌گیریم

Untitled-1.jpg

مدیرعامل کمپانی آنر اعلام کرده است که این شرکت هدف خود را بر این گذاشته است در سال 2021 از هواوی و سایر رقبای خودش پیشی بگیرد.

اولین سالی است که کمپانی آنر به صورت مستقل کار می‌کند از این رو امسال بسیار سال مهمی برای این شرکت خواهد بود. کمپانی آنر بعد از جدا شدن از هواوی و خودکفایی در تمامی زمینه‌ها تقریبا دو هفته پیش بود که از اولین پرچمدار این شرکت پرده برداشت. آنر V40 5G نشان داد که کمپانی آنر برنامه‌های بزرگی برای آینده مثل پیشی گرفتن از هواوی دارد.

یکی از بازارهایی که می‌تواند برای کمپانی آنر بسیار جذاب باشد، بازار اروپا است؛ اما گزارش اخیر شرکت تحقیقاتی Counterpoint نشان می‌دهد که این شرکت جایی در بین پنج صادرکننده بزرگ موبایل دنیا در سال گذشته میلادی ندارد. اما در مقابل هواوی که تقریبا دو سال تحت تحریم‌های بسیار سخت و فشرده آمریکا است، توانسته رتبه سوم صادرات گوشی در دنیا را برای خود کند. کمپانی انر اگر می‌خواهد جای هواوی را بگیرد باید تنوع محصولات خود را بیشتر کند و محصولات زیادی را به بازار عرضه کند و این یعنی دیگر خبری از عرضه موبایل‌های هواوی با برند آنر نیست. اما آیا آنر می‌تواند از پس چنین کاری برآید؟ در جواب این سوال مدیرعامل آنر همه چیز را خوب دیده و گفته که آینده آنر روشن و مثبت خواهد بود.

مدیرعامل کمپانی آنر، ژائو مینگ، در آخرین مصاحبه خودش گفته است که آنر دیگر محدودیتی ندارد و از محدودیت‌های هواوی آزاد شده تا به هدف اصلی که برنامه ریزی شده در سال 2021 دستیابیم و محصولات پرچمداری که قدرت رقابت با محصولات اپل و هواوی دارند را راهی بازار کنیم. او در ادامه گفت که افزود آنر مطمئن است که توانایی پیشی گرفتن از رقبا از جمله هواوی را دارد.

Honor-V40 (2).jpg
-

در گزارش‌ها و شایعاتی که تا به الان منتشر شده است کمپانی آنر اکنون سه پرچمدار در دست ساخت دارد که آنر 40، View 40 و موبایل تاشوی «مجیک» است که در سال پیشرو میلادی شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود. این گونه که به نظر می‌رسد کمپانی آنر خود را به بازار پرچمداران معطوف کرده است. پیش‌بینی می‌شود جانشین آنر 10X لایت، آنر 9A و آنر پلی 4 سال ۲۰۲۱ معرفی شده گفته می‌شود که این کمپانی تبلت‌های جدیدی را نیز رونمایی خواهد کرد تا سبد خرید کاربران را بزرگ‌تر کند.

مدیرعامل آنر گفته است که به بازارهای جدیدی ورود خواهد کرد و افزوده که از تمامی ریسک‌های این کار آگاه است. با اینکه دسترسی آزاد به قطعات موبایل و سرویس‌های موبایلی گوگل دو عامل تعیین کننده در موفقیت هستند، عرضه محصولات رقابتی را نیز نباید فراموش کرد. از همین سمت و سو این مدیر گفته است که دپارتمان تحقیق و توسعه آنر نیز بزرگ‌تر و قوی‌تر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علی

چهارشنبه, 15 بهمن 1399

شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه!

پاسخ

بهنیا

پنج‌شنبه, 16 بهمن 1399

حدس می‌زنم شما 7 8 سال پیش هم همین حرف رو درمورد هوآوی می‌زدی :)

xd

جمعه, 07 خرداد 1400

بهنیا جان شما ساندیس چینی تو بزن! ولی خیلی حرفه ۷-۸ سال بشینی تو کامنتا ببینی کی چی گفته! تبریک واسه زندگی پربارت :))

محمد گل‌کاران

چهارشنبه, 05 خرداد 1400

چقدر پرروعه!! هواوی از دام تحریما نجاتش داده

پاسخ

ثبت نظر