هواوی رسماً فروش آنر را تایید کرد

honor.jpg

به دنبال تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، این کمپانی برای بقای آنر، تصمیم به فروش آن گرفته است و حالا رسماً این موضوع را مطرح کرده است.

اخیرا اخباری درباره‌ی فروش زیربرند آنر از برند هواوی به گوش می‌رسد، حالا اما بالاخره هواوی این تصمیم را به صورت رسمی مطرح کرده است. درواقع به دنبال انواع تحریم‌های آمریکا علیه کمپانی هواوی (که در زمینه‌ی ساخت تجهیزات مخابراتی و مصرفی دیجیتال فعالیت دارد)، این کمپانی برای محکم نگه داشتن پایه‌های خود مجبور شد تا زیربرند معروف خودش، آنر را به فروش برساند. هواوی در این خصوص چنین توضیح داده است:

در شرایط سختی که واحد‌های صنایع تکنولوژی پایدار نیستند و کمپانی فشار سنگینی را تحمل می‌کند، به این دلیل که آنر و تامین کنندگان بتوانند به راه خود ادامه دهند، هواوی تصمیم گرفته است تا به صورت کامل آنر و همه‌ی دارایی‌هایش را بفروشد. شنزن هم خریدار این کمپانی تکنولوژی محور است.

-

همانطور که در گفته‌های هواوی اشاره شد، خریدار آنر شرکت Shenzhen Zhixin New Information Technology است. این شرکت به تازگی توسط کنسرسیومی با بیش از 30 کارگزار و توزیع کننده تاسیس شده است. در توافق نامه و قراردادی که بین این دو شرکت بسته شده است، تعیین شده است که حقوق مشتریان، کارمندان، تامین کننده و... همچنان باید حفظ شود. به عبارتی با فروش آنر، باعث نخواهد شد که مسیر این کمپانی تغییری کند و گویا همچنان مدیر ارشد آن هم بر سر جای خود باقی خواهد ماند.

تحریم‌های هواوی توسط دولت آمریکا، باعث شد تا این کمپانی علاوه بر مشکلات نرم افزاری، با انواع مشکلات در خصوص تامین قطعات مورد نیاز خود مواجه شود. حالا هواوی تصمیم دارد تا زیربرند آنر را به فروش برساند. آنر با این هدف فعالیتش را آغاز کرد تا گوشی‌های میانرده را برای قشر جوان تامین کند و البته در این زمینه هم موفق عمل کرده و با گوشی‌هایی مانند آنر 8، آنر 9، آنر 10 و آنر 10 لایت و... و البته قیمت‌های مناسب محصولاتش در کنار کارایی و مشخصات خوب، توانست طرفداران زیادی را بدست بیاورد. حالا امید است تا با جدا شدن آنر از هواوی، این کمپانی بتوانند فارغ از انواع تحریم‌ها، مجددا به مسیر رشد بازگردد.

اخبار مرتبط:

هواوی کارخانه تولید تراشه می‌سازد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

IL

سه‌شنبه, 27 آبان 1399

تسلیت به عرازشه هر چند خریدار هم یه ... مثل فروشنده

پاسخ

IR

چهارشنبه, 28 آبان 1399

برو آب رو بریز اونجایی که سوخته!

ثبت نظر