هواوی P50 سال ۲۰۲۲ راهی بازار جهانی می‌شود

Untitled-1.jpg

کمپانی هواوی دو ماه پیش از آخرین سری پرچمداران خود یعنی سری P50 رونمایی کرد. حالا با گذشت زمان هنوز این شرکت گوشی‌های خود را وارد بازار جهانی نکرده و روز گذشته اعلام کرده که تا اوایل سال 2022 این دستگاه‌ها به بازارهای جهانی خواهند رسید.

هواوی مدتی در سکوت به سر می‌برد و این تاخیر طولانی مدت را اعلام نمی‌کرد، اما به احتمال زیاد این موضوع به کمبود جهانی تراشه مرتبط است. باید خاطرنشان کنیم گوشی P50 پرو در دو مدل مبتنی بر چیپست‌های کایرین ۹۰۰۰ و نسخه‌ی ۴G اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار چین شده ولی گوشی P50 صرفا از نسخه‌ی ۴G اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. از طرف دیگر به دلیل تحریم‌های آمریکا، هواوی بازار چین را در اولویت خود قرار داده است.

Huawei-2.jpg
-

این تاخیر طولانی خیلی برای هواوی گران‌ تمام خواهد شد چرا که فاصله‌ی بین عرضه‌ی P50 برای بازار جهانی و معرفی سری P60 خیلی کوتاه خواهد شد. البته هنوز در رابطه با معرفی و رونمایی سری P60 اخباری منتشر نشده است. شاید هواوی به دلیل مشکلات زیادی که دارد حتی نتواند موفق به تولید این گوشی‌ها شود. همچنین اگر گوشی‌های سری P60 عرضه نشوند، P50 باید با پرچم‌داران بهتر و جدیدتر رقابت کند و به همین خاطر احتمالا مورد توجه چندانی قرار نمی‌گیرد.

البته بعد از آغاز تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، فروش گوشی‌های این شرکت روند نزولی داشته و این یعنی در بهترین حالت، گوشی‌های سری P50 رقیب قدرتمندی برای گوشی‌های ساخت سامسونگ و شیائومی نخواهند بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Android Authority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر