احتمالا خانواده‌ی هواوی P50 در تاریخ 12 خرداد معرفی شوند

Untitled-1.jpg

شایعاتی نشان می‌دهد که هواوی قصد دارد همزمان با معرفی نسخه‌ی دوم سیستم عامل هارمونی او اس، از اعضای خانواده‌ی هواوی P50 هم در تاریخ 12 خرداد ماه رونمایی کند.

هواوی قصد دارد تا در تاریخ 12 خرداد ماه از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی رونمایی کند. حالا گزارشاتی نشان می‌دهد علاوه بر هارمونی او اس، نه تنها در جریان این رویداد شاهد معرفی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 و تبلت میت پد پرو 2 خواهیم بود، بلکه این احتمال وجود دارد که خانواده‌ی هواوی P50 هم معرفی شوند.

درواقع این احتمال به واسطه‌ی انتشار پوستر جدید هواوی برای مراسم 12 خرداد، مطرح شده است زیرا در این پوستر دو حلقه‌ی فلزی دیده می‌شود که احتمالا نمایانگر دوربین‌های بزرگ گوشی‌های سری P50 هواوی هستند. درواقع مدتی قبل رندرهایی از اعضای این خانواده منتشر شد که جاگیری دوربین‌های اصلی در دو دایره‌ی بزرگ را نمایان می‌کرد.

gsmarena_002-1.jpg
-

در خصوص دوربین اصلی هواوی P50 شایعات زیادی مطرح شده بود که از جمله این شایعات باید به استفاده از سنسور ۱ اینچی IMX800 سونی به عنوان سنسور اصلی اشاره کنیم. همچنین گفته می‌شود که این گوشی‌ها، آخرین گوشی‌هایی هستند که از فناوری لایکا بهره می‌برد و این پایان همکاری هواوی و لایکا خواهد بود.

معرفی نسخه‌ی دوم هارمونی او اس 2 برای هواوی اهمیت زیادی دارد زیرا این سیستم عامل مستقل می‌تواند آینده‌‌ی هواوی را که حالا به واسطه‌ی تحریم‌های آمریکا به خطر افتاده است، به طور کلی تغییر دهد.

در آخر باید اشاره کنیم که اگرچه احتمال معرفی اعضای خانواده‌ی P50 وجود دارد اما نمی‌توانیم چندان به این موضوع امیدوار باشیم. درواقع بهتر است که تنها منتظر رونمایی از نسخه‌ی دوم هارمونی او اس، هواوی واچ 3 و تبلت هواوی میت پد پرو 2 باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر