رندرهای باکیفیتی از هواوی P50 فاش شد

رندرهای فاش شده از گوشی هواوی Huawei P50 - 2.jpg

این روزها انتظار معرفی گوشی‌های سری هواوی P50 را می‌کشیم که حالا رندرهای واضح و باکیفیتی از آن منتشر شده است.

بنا به آنچه تا کنون گزارش شده است، هواوی تصمیم دارد تا به زودی از خانواده‌ی هواوی P50 رونمایی کند. پیشتر شاهد افشای رندرهایی از هواوی P50 Pro بودیم. حالا هم رندرهای باکیفیتی از این گوشی منتشر شده است که طراحی متفاوت و عجیب دوربین آن را به نمایش می‌گذارد. این تصاویر افشا شده، توسط Waqar Khan منتشر شده‌اند.

بنا به تصاویر منتشر شده، هواوی P50 شبیه به هواوی P50 Pro است و در پنل پشتی، در یک قسمت بیضی شکل، دو دایره‌ی بزرگ به چشم می‌خورد که جایگاه دوربین‌های این گوشی است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید این گوشی دارای دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود.

رندرهای فاش شده از گوشی هواوی Huawei P50.jpg
-

انتظار داریم که این دوربین اصلی این گوشی شامل یک لنز استاندارد واید، یک لنز اولتراواید و یک لنز تله فوتو (که پیروسکوپی نیست) باشد. این در حالی است که دوربین اصلی هواوی P50 Pro از ترکیب لنزهای واید، اولتراواید و پیروسکوپی و هواوی P50 Pro Plus از ترکیب لنزهای واید، اولتراواید، تله فوتو، پیروسکوپی و یک دوربین 3D ToF تشکیل شده است.

انتظار می‌رود که سنسور اصلی در حداقل دو گوشی از این خانواده (احتمالاً هواوی P50 Pro و P50 Pro Plus)، سنسور سونی IMX800 باشد که اولین سنسور 1 اینچیِ طراحی شده برای گوشی‌های هوشمند است. همچنین باید اشاره کنیم که در خانواده‌ی هواوی P40 هم نسل قبلی این سنسور با نام IMX700 به کار رفته بود.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، انتظار داریم که هواوی P50 در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و بِژ، معرفی شده و راهی بازار شود. همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم رونمایی از اعضای این خانواده به تعویق خواهد افتاد و احتمالاً به جای اواخر ماه مارس (چیزی که پیشتر انتظار داشتیم و گذشت)، این گوشی‌ها در اواخر ماه آوریل یا ماه‌های می و ژوئن رونمایی خواهند شد.

خانواده‌ی هواوی P50 از تراشه‌ی کایرین 9000 بهره خواهند برد و اولین سری از گوشی‌های هواوی خواهند بود که با سیستم عامل هارمونی از همان ابتدا عرضه خواهند شد.

رندرهای فاش شده از گوشی هواوی Huawei P50 - 3.jpg
-

اخبار مرتبط:

رونمایی از خانواده‌ی هواوی P50 باز هم به تعویق افتاد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر