رونمایی از خانواده‌ی هواوی P50 باز هم به تعویق افتاد

هواوی P50.jpg

بعد از تعویق یک ماهه، بنا به گزارشات انتظار می‌رفت در ماه جاری میلادی هواوی از اعضای خانواده‌ی P50 رونمایی کند اما باز هم به نظر می‌رسد که این رونمایی به تعویق افتاده است و به ماه خرداد یا تیر موکول شده است.

اگر جزء طرفداران پروپاقرص بهترین گوشی های Huawei هستید، حتماً این روزها انتظار معرفی خانواده‌ی P50 را می‌کشید اما باید بگوییم که این رونمایی به تعویق افتاده است. درواقع در ابتدا بنا بود که در فروردین ماه امسال شاهد معرفی اعضای خانواده‌ی هواوی P50 با تجهیز به سیستم عامل هارمونی OS باشیم اما بعد از مدتی، گزارشاتی نشان داد که در ماه‌‎های اردیبهشت و خرداد شاهد برگزاری رویداد معرفی این گوشی‌ها خواهیم بود. حالا اما به نظر می‌رسد که هنوز هم هواوی آمادگی لازم برای رونمایی از خانواده‌ی هواوی P50 را ندارد و این رویداد را به ماه ژوئن یعنی خرداد و تیر موکول کرده است. احتمالاً این تأخیرها و تعویق‌های پیاپی دلیلی به جز تحریم‌های آمریکا و مشکل تأمین قطعات ندارد.

یکی از شایعاتی که به هواوی P50 Pro Plus نسبت داده می‌شود، تجهیز آن به سنسور 1 اینچی IMX800 است. البته این سنسور هنوز معرفی نشده است و اندازه‌ی آن هم رسماً تأیید نشده است. اگر این شایعه صحت داشته باشد، عملاً هواوی با پشت سر گذاشتن شیائومی Mi 11 Ultra، رکورد بزرگ‌ترین اندازه سنسور دوربین را به نام خود ثبت خواهد کرد.

ضمناً باید اشاره کنیم که هواوی رسماً اعلام کرده است که ماه آوریل نسخه‌ی جدید هارمونی او اس عرضه خواهد شد. بنا به گزارشاتی که تا به امروز منتشر شده است، گوشی تاشوی Huawei Mate X2 (که در حال حاضر از سیستم عامل اندروید 10 بهره می‌برد) اولین گوشی هواوی خواهد بود که به نسخه‌ی جدید هارمونی او اس مجهز خواهد شد. از این مطمئناً اعضای خانواده‌ی هواوی P50 با سیستم عامل هارمونی OS راهی بازار خواهند شد.

ضمناً این احتمال هم داده می‌شود که هواوی میت پد پرو 2 اولین گجتی باشد که با این سیستم عامل عرضه شود. این تبلت که از تراشه‌ی کایرین 9000 بهره خواهد برد، در دو مدل، یکی با نمایشگر 12.2 اینچی و دیگری با نمایشگر 12.6 اینچی راهی بازار خواهد شد و از شارژ سریع 40 واتی هم پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط:

نسخه‌ی جدید سیستم عامل هارمونی OS در راه است

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر