تصاویر رندر هواوی P50 با دوربین شبیه مدل P50 پرو منتشر شد

Untitled-1.jpg

براساس رندرهای منتشر شده که مربوط به هواوی P50است، به نظر می‌رسد که این دستگاه همان طراحی عجیب دوربین P50 پرو را خواهد داشت؛ اما تفاون این دو گوشی در صفحه نمایش تخت ۶٫۳ اینچی است.

در روز گذشته شاهد تصاویری بودیم که مربوط به هواوی پی 50 پرو بود که منتشر شد و امروز شاهد افشای تصاویر مربوط به مدل پایه اسن سری یعنی هواوی پی 50 هستیم. براساس گزارشی که Android Authority منتشر کرده، تصاویر رندر هواوی P50 توسط OnLeaks فاش شده است.

به نظر می‌رسد که هواوی برای طراحی این سری از یک زبان طراحی استفاده کرده و مدل پایه این سری نیز به مانند پی 50 پرو ساخته شده است. البته تفاوت‌هایی دیده می‌شود. تصاویر رندر هواوی P50 مدل نقره‌ای‌رنگ گوشی را نمایش می‌دهند که تا حدی خاکستری به‌ نظر می‌رسد.

leaked-huawei-p50-silver-gray-render-display-rear-camera-system.jpg
-

افشاگر OnLeaks مدعی شده است که هواوی P50 از پنل شیشه‌ای در بخش پشتی استفاده می‌کند که فریم فلزی آن در مقایسه ‌با فریم P50 پرو انحنای کمتری دارد. از همین رو مدل پی 50 پرو را می‌توان مرغوب‌تر شناخت که نشبت به مدل پایه این کار طبیعی است.

در ادامه گفته شده است که هواوی پی 50 در ابعاد ۱۴۸٫۹ در ۷۱٫۰۶ در ۸٫۵ میلی‌متر ارائه خواهد شد و اگر بخواهیم بخش برامدگی دوربین در پنل پشتی را محاسبه کنیم به ۱۰٫۶ میلی‌متر به ضخامت این دستگاه اضافه خواهد شد. برخلاف P50 پرو که گفته می‌شود از صفحه‌نمایش خمیده استفاده می‌کند، P50 دارای صفحه‌نمایش تخت ۶٫۳ اینچ است که حاشیه‌های اطراف آن کمی بیشتر به ‌نظر می‌رسد.

leaked-huawei-p50-silver-gray-render-top-down-view.jpg
-

در روز گذشته تصاویر رندر مربوط به پی 50 پرو را دیدیم، از همین رو این دستگاه نیز به مانند پی 50 پرو قرار است دوربین سلفی دوگانه‌ای را دارا باشد و در بخش بالایی صفحه‌نمایش از حفره‌ی دایره‌ای‌ برای میزبانی از یک دوربین سلفی استفاده کند.

هنوز مشخصات فنی این دستگاه فاش نشده است و اطلاعاتی در دسترس نیست؛ اما شایعه‌ها حاکی از ان است که هواوی قصد دارد در این دستگاه از حسگر بزرگ یک اینچ استفاده کند. در پنل پشتی هواوی P50 و هواوی P50 پرو شاهد شیشه‌ی دایره‌ای‌شکل بزرگ تاریک هستیم که احتمالا درون آن‌ بیش از یک دوربین یافت شود. این طراحی کاملا جدید است و قطعا شاهد نظرات متفاوتی درباره‌ی آن خواهیم بود.

leaked-huawei-p50-silver-gray-render-horizontal-back-front-view.jpg
-

براساس شایعه‌های جدید که روز به روز منتشر می‌شود، هواوی P50 دو اسپیکر دارد که در فریم بالایی و پایینی قرار گرفته‌اند. کاربران این کمپانی انتظار دارند که در این دستگاه شاهد استفاده از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه و فرستنده‌ی مادون قرمز در لبه‌ی بالایی باشند. گفته می‌شود که این دستگاه از جک 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده نخواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر