هواوی P50 با تراشه کایرین 9000 معرفی خواهد شد

huawei-p50.jpg

اگرچه گفته می‌شود که گوشی‌های هواوی سری میت 40، آخرین گوشی‌های هواوی هستند که از پردازنده‌ی کایرین 9000 بهره می‌برند، اما حالا به نظر می‌رسد که هواوی به اندازه‌ی تولید هواوی P50 هم تراشه‌ی کایرین 9000 در دسترس دارد.

این موضوع که هواوی حالا بیشتر از هر زمانی تحت فشار است و به واسطه‌ی تحریم‌های متعدد، دچار مشکلات فراوان شده است، بر هیچکس پوشیده نیست. با این حال هیچ یک از این مشکلات باعث نشده است که هواوی در روند خط تولید خود تغییری ایجاد کند و تولید پرچمداران همچنان پای برجاست.

ماه گذشته شاهد معرفی گوشی‌های سری میت 40 این کمپانی بودیم و حالا اخباری از رونمایی هواوی از سری هواوی P50 در سال آینده به گوش می‌رسد. درواقع به گزارش وب سایت The Elec، برنامه ریزی هواوی این است که گوشی‌های سری هواوی P50 را در نیمه‌ی اول سال 2021 عرضه کند. همچنین گفته می‌شود که ال جی و سامسونگ در حال فراهم کردن مقدمات برای تولید پنل OLED برای پرچمداران جدید هواوی هستند.

البته ارائه‌ی گوشی‌های جدیدی از سری در سال 2021، اصلاً موضوع دور از انتظاری نیست زیرا سال‌هاست که این ماجرا به روالی عادی برای هواوی تبدیل شده است. اما جالب اینجاست که گفته می‌شود که سری از گوشی‌های هواوی به پردازنده‌ی کایرین 9000 مجهز خواهند شد، این در حالی است که پیشتر هواوی اعلام کرده بود که گوشی‌های سری هواوی میت 40 آخرین گوشی‌های پرچمدار هواوی خواهند بود که به پردازنده‌های کایرین مجهز خواهند شد.

درواقع گزارشات جدید این طور نشان می‌دهد که هنوز هم هواوی به اندازه‌ی کافی تراشه‌ی کایرین 9000 در اختیار دارد تا بتواند پرچمداران 2021 خود را هم با این پردازنده‌ راهی بازار کند. بنابراین فعلاً هواوی مجبور نیست به سراغ پردازنده‌هایی با قدرت کمتر برود.

با این حال اگرچه گوشی‌های هواوی سری P50 می‌توانند پردازنده‌ی کایرین 9000 را در اختیار داشته باشند اما همچنان به دلیل تحریم‌های آمریکا، به سرویس‌های موبایل گوگل دسترسی نخواهند داشت. از این رو انتظار می‌رود که عمده‌ی فروش این گوشی، در خود چین تجربه شود.

اخبار مرتبط:

بررسی پرچمداران 2020 هواوی از سری میت؛ خانواده هواوی میت 40

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر