رندرهای واقعی از هواوی P50 طراحی عجیب دوربین آن را نشان می‌دهد

رندرهای فاش شده از هواوی P50.jpg

سری P50 جدیدترین گوشی‌های هواوی خواهند بود که حالا رندرهای واقعی از این گوشی‌ها فاش شده و طراحی عجیب دوربین آن‌ها را فاش می‌کند.

گوشی‌های هواوی همواره با دوربین‌های قدرتمندشان شناخته می‌شوند. حالا این روزها بیشتر از هر زمانی، اخبار و شایعاتی درباره‌ی نسل بعدی گوشی‌های سری P، با نام هواوی P50 منتشر می‌شود. مهم‌ترین نکته درباره‌ی این گوشی، طراحی دوربین آن است. در تصاویری که فاش شده است، دوربین اصلی این گوشی به صورت دو دایره بزرگ طراحی شده که شامل چهار دوربین می‌شود و سنسور بزرگ 1 اینچی در آن جای گرفته است.

در آخرین اخبار مربوط به گوشی‌های هواوی سری P50، رندرهایی از این گوشی در توییتر شخصی با آیدی @RODENT950 منتشر شده است. جالب اینجاست که افشاگر این تصاویر مدعی شده که این رندرها واقعی بوده و ماکت نیستند. در این تصویر ماژول دوربین به صورت دو حلقه‌ی بزرگ طراحی شده که در حلقه‌ی بالایی سه سنسور و در حلقه‌ی پایینی یک سنسور به همراه فلش LED تعبیه شده است. در این بین حدس می‌زنیم که در حلقه‌ی پایینی، شاهد به کارگیری لنز اصلی باشیم که سایز بزرگی خواهد داشت.

رندرهای فاش شده از هواوی P50 - 1.jpg
رندرهای فاش شده از هواوی P50 -

احتمال می‌دهیم که تصاویر منتشر شده مربوط به هواوی P50 معمولی باشد، این در حالی است که احتمال می‌دهیم سه گوشی در این خانواده رونمایی شوند. در این بین کاربری با آیدی @alfawien توانسته است روی تصویر مربوط به گوشی زوم کرده و متوجه شود که لنز آن 13-90 میلی متری است. با توجه به شایعات قبلی، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی معمولی هواوی P50 با نمایشگر 6.3 اینچی، دوربین سلفی درون روزنه و سنسور 1 اینچی Sony IMX800 بهره ببرد. به نظر می‌رسد روند رونمایی از این گوشی‌ها به سرعت انجام شود و نهایتاً تا ماه آینده شاهد معرفی این گوشی‌ها باشیم.

اخبار مرتبط:

هارمونی OS برای استفاده در گوشی‌های اندرویدی در اختیار تولیدکنندگان موبایل قرار می‌گیرد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر