ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ احتمالا ماه آینده از راه می‌رسد

Untitled-1.jpg

یکی از افشاگران حوزه تکنولوژی، در جدیدترین اطلاعاتی که در رابطه با ساعت هوشمند هواوی به نام هواوی واچ 3 منتشر کرده؛ اعلام کرده است که ماه آینده میلادی احتمالا شاهد رونمایی از این ساعت باشیم.

این افشاگر در رابطه با سیستم‌عامل این ساعت صحبت کرده و گفته است که جدیدترین ساعت هوشمند هواوی از سیستم‌عامل گوگل استفاده نخواهد کرد حتی از Lite OS بهره‌ نمی‌برد که ساعت‌های هواوی واچ GT2 و GT2 پرو از آن بهره می‌بردند.

براساس شایعات به نظر می‌رسد که هواوی واچ 3 از سیستم‌عامل هارمونی بهره خواهد برد. البته گفته‌ می‌شود که هنوز مشخص نیست که آیا این این تغییر فقط به رابط کاربری محدود شده یا اینکه با سیستم‌عامل کاملا جدیدی سروکار داریم. به این کته نیز باید توجه داشته باشیم که این اخبار برای اولین بار نیست که در رابطه با هواوی واچ 3 منتشر شده است‌، مدتی قبل نیز تصاویر مربوط به رابط کاربری این گوشی فاش شد.

222.jpg
-

یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های احتمالی این ساعت پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی یا eSIM خواهد بود که شگفت‌ انگیز است. یعنی با این ساعت به طور مستقل می‌توان تماس گرفت. این در حالی است تمام ساعت‌های سری هواوی GT برای انجام چنین کارهایی باید به گوشی وصل شوند. گفته می‌شود که این ساعت از اپلیکیشن‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و امکانات زیادی در بخش ردیابی فعالیت‌های ورزشی ارائه خواهد شد.

احتمال دارد که هواوی تاریخ معرفی این ساعت را تا چند روز آینده به صورت رسمی اعلام خواهد کرد و اخبار و شایعات بیشتری در رابطه با این گجت فاش خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Android Authority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر