هواوی میت ۵۰ پرو بریدگی نمایشگر بزرگی شبیه آیفون دارد

لالعتئعنعلنعفمعنعنفعمنعفمنغهمغهمغهم.JPG

هواوی به صورت رسمی اعلام کرده که در تاریخ 15 شهریور از سری گوشی‌های سری 50 رونمایی می‌کند. براساس اطلاعاتی که طی هفته‌های گذشته از این گوشی‌ها فاش شده است، حالا تصاویری منتشر شده که از محافظ نمایشگر هواوی میت ۵۰ پرو گرفته شده و نشان می‌دهد که این گوشی با بریدگی نمایشگر در حد و اندازه‌ی میت ۲۰ پرو به دست کاربران می‌رسد.

البته براساس این تصاویر نمایشگر هواوی میت 50 پرو حاشیه بسیار باریک‌تری خواهد داشت و کاربران از یک نمایشگر بزرگ‌تر استفاده خواهند کرد. برای یادآوری باید بگوییم که این شرکت با سری میت ۴۰ بریدگی نمایشگر را حذف کرد ولی ظاهرا تصمیم گرفته برای نسل بعدی آن بار دیگر از این مشخصه بهره ببرد.

همچنین یکی از افشاگران مشهور چینی که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد، اعلام کرده که این گوشی دارای نمایشگر ۱.۵K خمیده است. در رابطه با این اصطلاح باید بگوییم که شرکت‌های چینی اخیرا برای نمایشگرهایی که دارای رزولوشن بین QHD و FHD هستند، از این عبارت استفاده می‌کنند. ردمی K50 اولترا اولین گوشی مجهز به چنین نمایشگری است و رزولوشن آن به ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ می‌رسد.

Huawei-Mate-50-Pro-2.jpg
-

با توجه به اینکه فقط ۸ روز تا معرفی این گوشی‌ها فاصله داریم، احتمالا طی روزهای آینده با اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها روبرو خواهیم شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر