هواوی میت X3 شاید تا ۳ هفته‌ی دیگر رونمایی شود

matex3.jpg

چند ماهی است که اخبار و شایعات مربوط به جدیدترین گوشی تاشو هواوی زیادتر شده و این اتفاق خبر می‌دهد که به زمان رونمایی هواوی میت ایکس 3 نزدیک شده‌ایم. تعدادی از افشاگران چینی مدعی شده‌اند که حدود سه هفته آینده این گوشی تاشو رونمایی خواهد شد.

در گزارشاتی که تا به امروز منتشر شده است، گفته شده که این گوشی با نسخه‌ی ۴G چیپست کایرین ۹۰۰۰ راهی بازار خواهد شد. اما حالا یکی از افشاگران مدعی شده که هواوی برای این گوشی نسخه‌ی ۴G چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ را در نظر گرفته است.

مدتی پیش نیز گفته می‌شد که احتمالا تحریم‌ها آسان‌تر شده است و هواوی می‌خواهد از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برای گوشی تاشو خود استفاده کند. بنابراین در مورد تراشه‌ی موجود در این گوشی نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم. هواوی می‌خواهد از نمایشگر ثانویه بیرونی نیز استفاده کند، این نسل از گوشی‌های تاشو هواوی مانند گلکسی زد فولد از نمایشگر داخلی تاشو بهره‌خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از آن می‌توانیم به استفاده از سیستم‌عامل Harmony OS 2.0.1 و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی اشاره کنیم.

gsmarena_002.jpg
-

ظاهرا نمایشگر اصلی هواوی میت X3 مبتنی بر رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است و در ضمن باید انتظار بهره‌گیری از لولای بهتری را داشته باشیم. همچنین نباید احتمال استفاده از دوربین‌های بهتر را از قلم بیندازیم. در رابطه با نام این گوشی هم باید بگوییم که هنوز میت X3 از سوی منابع معتبر تایید نشده و در نتیجه ممکن است این گوشی با نام متفاوتی عرضه شود.

در همین رابطه باید به شایعات مربوط به ساخت سری گوشی‌های هواوی میت ۵۰ هم اشاره کنیم که ظاهرا قرار است با نسخه‌ی ۴G اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه شوند. برای آن دسته کاربرانی که با جزئیات تحریم هواوی آشنا نیستند، باید بگوییم که این شرکت امکان تولید تراشه‌های اختصاصی را از دست داده و به همین خاطر چاره‌ای جز استفاده از تراشه‌های دیگر شرکت‌ها ندارد. از طرف دیگر دولت آمریکا ارائه‌ی تراشه‌های ۵G برای این شرکت را ممنوع کرده و به همین خاطر گوشی‌های هواوی با نسخه‌ی ۴G تراشه‌های مختلف راهی بازار می‌شوند. گفتنی است هواوی روزی روزگاری یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازار موبایل بود ولی حالا دیگر نام آن در بین ۱۰ شرکت برتر دیده نمی‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر