ایلان ماسک: اگر تولیدکنندگان محتوا اشتراک بلو نداشته باشند، ایکس درآمد آن‌ها را برمی‌دارد

musk.jpg

ایلان ماسک اعلام کرده است که شبکه اجتماعی ایکس (X) درآمد تبلیغاتی تولیدکنندگان محتوا را که اشتراک پریمیوم ندارند، برای خود نگه می‌دارد. توییتر نیز حدود یک هفته پیش این برنامه را به‌صورت رسمی اجرا کرده است.

به‌طور دقیق‌تر، ایلان ماسک مشخص کرده است که برای کسب درآمد از ایکس، تولیدکنندگان محتوا باید اشتراک توییتر بلو را داشته باشند؛ در غیر این صورت، درآمد تبلیغاتی آن‌ها به نفع این شرکت خواهد بود. برای کسب درآمد از این پلتفرم، کاربران باید علاوه بر اشتراک بلو، حداقل 500 دنبال‌کننده و در سه ماه گذشته حداقل 15 میلیون بازدید ارگانیک داشته باشند.

در یک پست دیگر، مالک توییتر اعلام کرده است که عملکرد برنامه کسب درآمد از این شبکه اجتماعی بسیار فراتر از انتظارات این شرکت بوده است و به همین خاطر ممکن است در فرایند پرداخت درآمدها تأخیرهایی به‌وجود بیاید. با این‌حال، این شرکت اعلام کرده است که در روزهای آتی از پرداخت درآمدهای بزرگ خبر داده است.

x-el-nuevo-logo-de-twitter.jpg.webp
-

با برنامه‌ی کسب درآمد از ایکس، تولیدکنندگان محتوا درآمدهای خوبی به‌دست می‌آورند. توییتر حدود یک ماه پیش از برنامه درآمدزایی از نمایش تبلیغات شروع کرده بود. ایلان ماسک اعلام کرده بود که اولین بسته درآمدی تولیدکنندگان محتوا مجموعاً به مبلغ 5 میلیون دلار رسیده است. بنابراین کاربران باید درآمدهای خوبی را به‌دست آورده باشند.

بین تولیدکنندگان محتوا که از این برنامه بهره‌مند شده‌اند، بیلی مارکوس، هم‌بنیان‌گذار دوج‌کوین با حدود 2.1 میلیون دنبال‌کننده، اعلام کرده بود که براساس این برنامه، درآمدی به مبلغ 37 هزار دلار کسب کرده است. همچنین، اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی نیز از این برنامه بهره‌مند شده و به مبلغ 20 هزار دلار درآمد کسب کرده است.

ایلان ماسک تأکید می‌کند که ثبت‌نام در برنامه‌ی کسب درآمد از این شبکه اجتماعی برای همه کاربران ممکن است، ولی باید برخی شرایط را رعایت کنید؛ از جمله شرایط لازم، داشتن حداقل 18 سال سن است. در نتیجه، افرادی که می‌خواهند درآمدزایی کنند باید این معیار را داشته باشند. آیا شما نیز توانسته‌اید در توییتر به درآمدزایی برسید؟ تجربه‌ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-elonmusk

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر