مارک زاکربرگ و ایلان ماسک احتمالاً از مبارزه در قفس منصرف شده‌اند

zakermusck.jpg

آغاز ماه گذشته با اتفاقات عجیبی همراه بود و مارک زاکربرگ به چالش "مبارزه در قفس" با ایلان ماسک روی آورد! این اتفاق ابتدا به‌نظر همگان شوخی می‌آمد، اما تصمیم مدیرعامل متا بسیار جدی بود. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که هرگز شاهد مبارزه بین این دو میلیاردر نخواهیم بود، زیرا زاکربرگ اعلام کرده است که از وقوع آن اطمینان ندارد.

در جلسه اخیری که زاکربرگ با کارمندان متا داشت و در آن گفته شد تعداد کاربران تردز به نصف کاهش یافته است، سؤالی مبنی بر زمان برگزاری این مسابقه قفس از مدیرعامل متا مطرح شد.

بر اساس گزارش Gizmodo، زاکربرگ به این سؤال پاسخ داد:

«نمی‌دانم. هیچ خبر رسمی جدید در این مورد ندارم. همان‌طور که می‌دانید، من عاشق مبارزه کردن هستم. این کار شاید پس از ساختن چیزهای جدید، دومین سرگرمی من باشد. بنابراین من واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. تاکنون مسابقات جوجیتسو را انجام داده‌ام و دوست دارم در مقطعی وارد مسابقات MMA نیز شوم. مطمئن نیستم که [مسابقه] برگزار شود، اما فکر می‌کنم به‌طور کلی یک ورزش عالی است.»

Zuck-Musk-1.jpg.webp
-

بنابراین، زاکربرگ احتمال برگزاری این مبارزه را به‌طور کلی رد نکرده و فقط برگزاری آن در حال‌حاضر بعید به نظر می‌رسد. از سوی دیگر، ایلان ماسک که در چند وقت اخیر مشغول تغییر برند توییتر به "X" بوده، از آن زمان تاکنون به این مسابقه واکنش جدیدی نشان نداده است.

اگرچه مبارزه ماسک و زاکربرگ هنوز در قفس با یکدیگر مبارزه نکرده‌اند و اکنون برگزاری آن نیز بعید به نظر می‌رسد، اما این دو میلیاردر اخیراً در دنیای دیجیتال کشمکش‌های جذابی داشته‌اند. ماه گذشته، متا شبکه اجتماعی تردز را برای رقابت با توییتر منتشر کرد و با بیش از 100 میلیون کاربر ثبت‌نام شده در پنج روز، موفق شد به سریع‌ترین برنامه درحال رشد تاریخ تبدیل شود.

پس از انتشار تردز، وکیل ایلان ماسک به نام "الکس اسپیرو"، شرکت متا را به سوءاستفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کرد و ماسک نیز گفته بود که مشکلی با رقابت ندارد، اما "تقلب‌کردن" را نمی‌پذیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmodo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر