مارک زاکربرگ: نیمی از کاربران Threads آن را ترک کرده‌اند

jkhk.jpg

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اعلام کرده که شبکه اجتماعی جدید این شرکت به نام "تردز" را برای رقابت با توییتر ایجاد کرده است و متأسفانه بیش از نیمی از کاربران خود را از دست داده است.

پس از راه‌اندازی، تردز که رقیب توییتر است، توانست در پنج روز اول از ماه گذشته بیش از 100 میلیون کاربر را به خود جذب کند، اما براساس گزارش بی‌بی‌سی، زاکربرگ اکنون اعلام کرده که تعداد کاربران این پلتفرم کاهش یافته است.

مدیرعامل متا در جلسه‌ای با کارمندان این شرکت گفته است:

«اگر بیش از 100 میلیون کاربر ثبت‌نام شده داشته باشید، در حالت ایده‌آل عالی خواهد بود که تمام یا حتی نیمی از آن‌ها در پلتفرم باقی بمانند. متأسفانه هنوز به این مرحله نرسیده‌ایم.»

Threads-6.jpg.webp
-

زاکربرگ همچنین افزوده است که وضعیت کنونی تردز را به‌عنوان "عادی" توصیف کرده و با افزودن ویژگی‌های جدید به این برنامه، امیدوار است که فرآیند حفظ کاربران بهبود یابد.

تردز در زمان راه‌اندازی به دلیل ویژگی‌ها و عملکرد محدود خود، انتقاداتی را به دنبال داشت. از آن زمان تاکنون، متا ویژگی‌های جدیدی را به تردز اضافه کرده است، از جمله فیدهای جداگانه و ترجمه پست‌ها به زبان‌های مختلف.

همچنین "کریس کاکس"، مدیر محصول شرکت، در این جلسه به کارکنان اطلاع داده است که در حال حاضر تمرکز آن‌ها بیشتر بر روی افزودن ویژگی‌هایی است که کاربران را به تردز باز می‌گرداند. از میان این ویژگی‌ها می‌توان به ارائه قابلیت مشاهده تردزهای مهم برای کاربران اینستاگرام نیز اشاره کرد. این دو شبکه اجتماعی ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و برای ثبت‌نام در تردز، کاربران نیازمند حساب اینستاگرام هستند.

متا در روز گذشته گزارش مالی سه‌ماهه خود را اعلام کرد. این گزارش نشان می‌دهد که این غول فناوری علیرغم ضرر 3.7 میلیارد دلاری که گزارش کرده، بهترین سه‌ماهه‌اش از سال 2021 را پشت سر گذاشته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: BBC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر