مارک زاکربرگ اقدامات ایلان ماسک در‌زمینه تعدیل نیرو و سبک‌سازی توییتر را تحسین کرد

kj;;.jpg

در یک مصاحبه اخیر، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در پاسخ به سؤالی درباره نظرش درباره ایلان ماسک و نقاط قوت و ضعف او، بیان کرد که به نظر او، تصمیم شجاعانه ایلان ماسک درباره تغییر نیرو و سبک‌سازی توییتر قابل تحسین است.

مارک زاکربرگ، اخیراً به عنوان مهمانی در بخشی از پادکست "لکس فریدمن" حضور داشته و در مصاحبه‌ای سه‌ساعته درباره موضوعات مختلف صحبت کرده است. در یک قسمت از این گفت‌وگو، فریدمن از مدیرعامل متا خواست تا نقاط قوت و ضعف کار مالک توییتر را بررسی کند. زاکربرگ گفت: "ایلان به رهبری یک تغییر زودهنگام در سبک‌سازی توییتر پرداخت. به نظرم، این تصمیم یک تغییر مثبت بود."

به نظر نمی‌رسد که انتخاب این اقدام توسط مارک زاکربرگ درباره تعدیل نیرو در متا مرتبط باشد. زاکربرگ می‌گوید که در سال گذشته، متا تمرکز خود را بر تصحیح نسبت جایگاه‌های شغلی مهندسی نسبت به دیگر جایگاه‌ها قرار داد. او ادعا می‌کند که همه گروه‌ها باید بهبود یافته و کارآمدتر شوند تا کل شرکت بهتر عمل کند.

zuckerberg-musk.jpg.webp
-

مارک زاکربرگ، به عنوان یک طرفدار تمرکز بر جنبه‌های فنی، معتقد است که اقدامات ماسک برای تمرکز بر جنبه‌های فنی پلتفرم و حذف لایه‌های مدیریتی، باعث کاهش فاصله بین مهندسان و مدیر شرکت شده است.

ایلان ماسک از زمان ورود به توییتر در اکتبر 2022، تعداد کارمندان این شرکت را از حدود 7800 نفر به تقریباً 1000 نفر کاهش داده است. در کنفرانس وال استریت ژورنال، به عنوان ثروتمندترین فرد جهان، او اظهار داشته بود که برای این کمپانی، بسیاری از کارمندان ارزش‌آفرین نبوده‌اند.

زاکربرگ می‌گوید: "من فکر می‌کنم که این تغییرات ممکن است برای صنعت ما یک اتفاق خوب بوده باشند، زیرا باور دارم که بسیاری از افراد دیگر نیز به این نتیجه رسیده‌اند که این تغییرات مثبت هستند، اما شاید تنها کمی از آنها شجاعت انجام این اقدامات را داشته باشند."

مدیرعامل متا در پاسخ به یک سؤال درباره نقاط ضعف ماسک، نظر دقیقی نداشت و گفت که بسیار سخت است از بیرون بتوانیم در این زمینه انتقاد کنیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: youtube_zakerberg

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر