بازی داستان محور INDIKA رونمایی شد

indika.JPG

استودیو بازی‌سازی Odd Meter اخیرا با انتشار تریلری از بازی داستان‌محور INDIKA رونمایی کرد. این عنوان داستان ماجراجویی‌های یک راهبه در قرن نوزدهم در روسیه را شرح می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر همراه ما باشید.

استودیو Odd Meter و ناشر 11Bit Studios به‌تازگی از بازی تعاملی داستان INDIKA رونمایی کردند. این بازی در دنیای موازی از قرن نوزدهم در روسیه جریان دارد. گفتنی است بازی INDIKA در سال 2024 برای کنسول‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه‌های شخصی (PC) عرضه می‌شود. ناشر 11Bit Studios قصد دارد بخشی از درآمد این بازی را به کودکان آسیب‌دیده جنگ اوکراین اختصاص دهد.

ابزی ایندیکا

اطلاعاتی از گیم پلی و داستان بازی INDIKA

کنترل راهبه‌ای به نام INDIKA در این عنوان به بازیکنان واگذار می‌شود که برای کشف دوگانگی خیر و شر و درک اینکه هیچ چیز مطلق نیست، سفری را آغاز می‌کند. بازی INDIKA از زاویه دوربین سوم‌شخص پیروی می‌کند و بازیکنان با حل معماها و مجموعه‌ای از پلتفرم‌سازی و کاوش در گیم پلی مواجه می‌شوند. همچنین این بازی قرار است هنجارهای اجتماعی شوروی سابق را مانند فیلم‌های هنری (آرت‌هاوس) به تصویر بکشد. دیمتری سوتلو، موسس استودیو Odd Meter و کارگردان از بازی INDIKA می‌گوید:

"حتی قبل از اینکه کشورمان جنگ را آغاز کند، ما در مسیر خوبی با موضوعاتی که می‌تواند باعث تعقیب کیفری یک فرد در روسیه شود کار کردیم. ما تصمیم گرفتیم به کشور دیگری برویم. امروزه مشخص شده است که موضوعات مطرح شده در بازی INDIKA چقدر با شرایط حال حاضر روسیه مرتبط هستند."

بسیاری از مشکلات روسیه امروزی در نابخردی سیاسی-اجتماعی نهفته که در طول قرن‌ها به شهروندانش وارد شده است: فروتنی، اطاعت و صبر، فضیلت‌های اصلی تحمیل شده توسط فرهنگ ارتدکس ما هستند؛ بنابراین تعجب‌آور نیست که مؤسساتی مانند کلیسای ارتدکس روسیه اخیراً به یکی از سلاح‌های اصلی تبلیغات تبدیل شده‌اند که از اهل محله دعوت می‌کنند تا برای میهن خود کشته شوند و بی‌تفاوت هیولایی را نسبت به زندگی خود و دیگران تبلیغ می‌کنند.

تاریخ عرضه دقیق بازی داستانی INDIKA هنوز مشخص نیست. می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در پایین صفحه تماشا کنید:

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر