رئیس اینستاگرام، اندروید را بهتر از iOS می‌داند

اینستاگرام.jpg

رئیس اینستاگرام اعتقاد دارد که در گذشته iOS بهتر از اندروید بود، اما اکنون این دو سیستم‌عامل جایگزینی در موقعیت خود شده‌اند.

متا، توسعه‌دهنده‌ی فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و توییتر، با اپل رابطه‌ی پرتنشی دارد. این دو شرکت تاکنون در زمینه‌های مختلف به ویژه حریم خصوصی از یکدیگر انتقاد کرده‌اند. رابطه‌ی پرتنش متا و اپل با ازراه‌رسیدن قابلیت ATT بر روی آیفون به اوج رسیده است.

در همین راستا برای بسیاری از کاربران واضح است که مدیران متا نگرانی‌هایی درباره اپل دارند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در پاسخ به یکی از پست‌های مارکز برونلی، یوتیوبر معروف حوزه‌ی فناوری، گفته است که به نظرش «اندروید اکنون بهتر از iOS است.»

مقایسه امنیت iOS و اندروید؛ آیا آیفون از گوشی‌های اندروید امن‌تر است؟

کاربران توییتر به‌طور عمومی با دیدگاه آدام موسری موافق نشدند. یکی از کاربران با طنز به موسری گفت: «من هم از حریم خصوصی متنفرم.» البته موسری کاملاً تنها نیست و برخی از طرفداران اندروید نیز از رئیس اینستاگرام حمایت کردند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ANDROIDAUTHORITY

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر