قابلیت جدید لایک خصوصی استوری‌ها به اینستاگرام اضافه خواهد شد

اینستاگرام.jpg

شبکه اجتماعی اینستاگرام که در سراسر دنیا کاربران بسیاری دارد، هر روز آپدیت‌ها و قابلیت‌های جدیدی را اجرایی می‌کند تا همانند گذشته محبوب دل‌ها باشد. این‌بار اینستاگرام تصمیم گرفته تا در بخش استوری تعامل کاربران بیشتر شود. این قابلیت که لایک خصوصی استوری‌ها نام دارد به کاربران این اجازه را می‌دهد تا استوری‌های فالورهای خود را به طور مستقیم با ضربه زدن روی آیکون قلب لایک کنند. پیش از این قابلیت، کاربران تنها می‌توانستند از طریق ارسال ایموجی به استوری‌ها واکنش نشان دهند.

با استفاده از هر دو روش، پاسخ یا لایک شما در قسمت دایرکت مسج ثبت می‌شود. اما با این قابلیت جدید، کاربران راحت‌تر می‌توانند استوری دیگر کاربران را لایک کنند.

با اضافه شدن این قابلیت دیگر آیکون‌های محل نوشتن پیام در دایرکت مسج و علامت هواپیمای کاغذی کوچک از بین خواهد رفت و یک آیکون لایک اضافه خواهد شد که با لمس این گزینه می‌توانید به استوری مربوطه واکنش نشان داده و آن را لایک کنید. این قابلیت در حال حاضر در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته است. باید خاطر نشان کنیم که این لایک‌ها تنها در دایرکت مسج کاربران فرستاده می‌شوند و تعداد لایک‌های یک استوری به صورت عمومی در دسترس نخواهد بود.

مدیرعامل اینستاگرام در اینستاگرام پستی منتشر کرده وگفته: «یکی از اهداف اضافه شدن این قابلیت آن است که کاربران بتوانند حمایت بیشتری را دریافت کنند و نسبت به استوری‌های به اشتراک گذاشته شده سریع‌تر و راحت‌تر واکنش نشان بدهند. همچنین باید اشاره کنیم که با این قابلیت بخش دایرکت مسج کاربران کمی منظم‌تر از قبل خواهد شد. ارتباط و تعامل بین کاربران از مهم‌ترین اولویت‌های این پلتفرم بوده و بخش دایرکت مسج که پل ارتباطی بین کاربران است، همواره مد نظر ما قرار دارد.»

IMG_15022022_131449_822_x_522_pixel.jpg
-

گفتنی است تعداد لایک‌های دریافتی برای هر استوری قابل مشاهده نیست و تنها ادمین اکانت اینستاگرام که استوری را به اشتراک گذاشته می‌تواند تعداد لایک‌های دریافتی را مشاهده کند.

زمانی که کاربر روی قلب کوچک ضربه می‌زند متنی برای وی نمایش داده می‌شود که در مورد کاربرد قلب کوچک توضیحی کوتاهی ارائه می‌دهد که این پیام به صورت عمومی نمایش داده نمی‌شود. مدیر اینستاگرام نیز هنگام توضیح این قابلیت به این نکته اشاره کرده که پیام‌ لایک استوری اینستاگرام خصوصی است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Engadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر