دستیار هوش مصنوعی جدید وردپرس برای نوشتن مطالب معرفی شد؛ Jetpack AI Assistant

hjlih;i.JPG

شرکت Automattic، یکی از همکاران اصلی پروژه وردپرس، ابزار هوش مصنوعی جدیدی را برای این پلتفرم معرفی کرده است. این ابزار جدید به نام Jetpack AI Assistant، برای ایجاد محتوا، ترجمه، ساخت لیست و جدول و همچنین رفع مشکلات گرامری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Jetpack AI Assistant امکان نوشتن متون با لهجه‌های مختلف را داراست و می‌تواند با وردپرس و تمامی وب‌سایت‌هایی که بر پایه Jetpack ساخته شده‌اند، یکپارچه شود. صاحبان وب‌سایت می‌توانند Jetpack AI Assistant را به ویراستار وردپرس خود اضافه کرده و با استفاده از شورتکات بلوک ai/، از آن بهره‌برداری کنند. همانطور که اشاره شد، این ابزار علاوه بر ایجاد متن، می‌تواند مشکلات گرامری متن نوشته شده را نیز تشخیص داده و برطرف کند.

این ابزار هوش مصنوعی جدید وردپرس، توانایی ترجمه متن به 12 زبان مختلف از جمله چینی، فرانسوی و هندی را داراست. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند یک مطلب را به زبان مادری خود بنویسند و سپس آن را به انگلیسی ترجمه کنند. Jetpack AI Assistant همچنین می‌تواند عنوان مطلب و خلاصه‌ای را پیشنهاد دهد و با حالت گفتگو، مشابه چت‌بات‌ها، پاسخ‌های مناسبی ارائه دهد.

Jetpack-AI-Assistant-Wordpress-1024x575.jpg.webp
-

در حال حاضر، Jetpack AI Assistant به عنوان یک ویژگی آزمایشی در دسترس قرار دارد و به صورت رایگان تا 20 درخواست را برای شما انجام می‌دهد. پس از این تعداد درخواست، برای استفاده باید هر ماه 10 دلار هزینه کنید. البته، این ابزار برای مدت محدودی به صورت رایگان برای تمامی وب‌سایت‌های WordPress.com در دسترس است.

به گفته Automattic، در حال حاضر سقف درخواستی برای نسخه پریمیوم این ابزار تعیین نشده است. اما اگر تقاضای قابل توجهی برای آن وجود داشته باشد، احتمالاً در آینده با محدودیتی درخواست مواجه خواهیم شد.

Jetpack AI Assistant در کنار ابزارهایی مانند گرامرلی، Notion AI و Help Me Write از هوش مصنوعی برای نوشتن مطالب و ایمیل‌ها استفاده می‌کند. باید منتظر بمانید و ببینید تا چه اندازه این ابزار هوش مصنوعی جدید وردپرس توسط کاربران استقبال می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: jetpack

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر