رونمایی آیفون ۱۵ در تاریخ ۲۱ شهریور تقریباً قطعی شد

fgfgfg.jpg

با تأکید به یکی از منابع معتبر اطلاع‌رسانی اپل، مشخص شده است که رونمایی از آیفون ۱۵ تقریباً قطعی است و احتمالاً دعوت‌نامه‌های مراسم به زودی ارسال می‌شود.

مارک گرمن، افشاگر بلومبرگ، در گزارش اختصاصی‌اش اعلام کرده است که مراسم رونمایی از آیفون ۱۵ در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار می‌شود. وی پیش‌تر ادعا کرده بود که مراسم اپل در روز ۲۱ یا ۲۲ شهریور برگزار خواهد شد.

گرمن تنها منبعی نیست که به رونمایی از آیفون ۱۵ در تاریخ ۲۱ شهریور اشاره کرده است؛ اخیراً افشاگر دیگری نیز ادعای مشابهی را مطرح کرده بود. اپل هر ساله آیفون‌های جدید خود را در اواخر ماه شهریور معرفی می‌کند، بنابراین ادعاهای این‌چنینی منطقی به نظر می‌آید.

اگر مراسم در تاریخ ۲۱ شهریور برگزار شود، احتمالاً اپل سه‌شنبه این هفته یا هفته آینده دعوت‌نامه‌های رویداد را به رسانه‌ها ارسال خواهد کرد.

شایعات نیز از رونمایی از چهار مدل آیفون در مراسم ۲۱ شهریور خبر می‌دهند که شامل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس (اولترا) هستند. این مدل‌های آیفون پرو دارای فریم تیتانیومی، پردازنده‌های سه‌نانومتری و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود و همگی به درگاه USB-C مجهز خواهند بود. همچنین، اپل ممکن است در مراسم محصولات جدید اپل واچ خود را نیز معرفی کند.

احتمالاً باید منتظر باشیم که آیا قیمت آیفون در نسل جدید افزایش یافته یا نه. در سال گذشته، قیمت موبایل‌های اپل در بازارهای خارج از آمریکا افزایش یافته بود و امسال افزایش قیمت در بازار آمریکا نیز امکان‌پذیر است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: bloomberg

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر