طراحی جدید آیفون 12 با قالب‌ها لو رفت

Untitled-1.jpg

این روزها تصاویری از قالب‌های آیفون 12 در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که طراحی ظاهری 3 آیفون 2020 را نمایش می‌دهد.

در توییتر عکس‌هایی دست به دست می‌شوند، که گویا قالب‌های آیفون 12 است که لو رفته و شماتیک خانواده آیفون 12 است که فاش شده است. در این تصاویر تمامی اعضای خانواده آیفون 12 دیده می‌شود که کوچک‌ترین آن‌ها صفحه‌نمایش 6.1 اینچی دارد در مدل میانی نمایشگر 6.4 اینچی خواهیم دید و بالاترین مدل این سری صفحه‌نمایش 6.7 اینچی به خود اختصاص داده است.

با اولین نگاه به این تصاویر سوال برایمان پیش می‌آید که چرا اندازه ناچ یا همان بریدگی صفحه‌نمایش بسیار زیاد است و با آیفون‌های کنونی تفاوتی ندارد ؟ در جواب باید گفت که این قالب‌ها برای شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید قاب و محافظ ساخته شده تا قبل از رونمایی، این شرکت‌ها بتوانند محافظ این موبایل‌ها را بسازند و در هنگام عرضه‌ی این موبایل‌ها لوازم جانبی آن‌ها را به بازار عرضه کنند به همین دلیل است که تفاوتی در ناچ صفحه نمایش مشاهده نمی‌کنیم چون برای این شرکت‌ها قرار گرفتن دوربین سلفی و صفحه نمایش مهم نیست.

iPhone-12-Family-CAD-01-793x1024.jpg
-

در عکسی که چند روز پیش از پشت آیفون 12 منتشر شده بود شایعات زیادی را به همراه داشت چرا که دوربین سه‌گانه فعلی گوشی‌های آیفون در پشت آیفون 12 هم دیده می‌شد، در واقع باید بگوییم که اندازه دوربین آیفون 12 با نسخه‌های قبلی کاملا یکسان است و باید منتظر رویداد معرفی اپل باشیم تا ببینیم که تعداد لنز به کار رفته برای دوربین اصلی چقدر است.

با دقت بیشتر به این تصاویر، می‌فهمیم که کناره‌های آیفون 12 تخت شده‌اند، همانطور که در شایعات زیادی شنیده‌ایم طراحی آیفون 12 به مانند آیفون 4 یا 5 خواهد بود، که حالا بهتر می‌توانیم این موضوع را درک کنیم چراکه این شایعات تقریبا به واقعیت تبدیل شده و رنگ و بوی تایید اپل را به خود گرفته است.

iPhone-12-Family-molds-02-710x1024.jpg
-

در اخبار و حواشی اپل شنیده ایم که حتی iMac جدید نیز این طراحی را به خود خواهد گرفت و اپل که کلید این طراحی را از سال 2018 با معرفی آیپد پرو زده، می‎‌خواهد با محصولات بیشتری این طراحی را به بازار عرضه کند تا حاشیه نمایشگر را کاهش دهد و همه محصولات کناره‌های تخت داشته باشند.

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر