جزییات طراحی آیفون 12 پرو مکس فاش شد

iPhone-12-Pro-Max-5.jpg

زمان زیادی تا معرفی از آیفون‌های 12 باقی مانده است اما با این حال یک طراحی سه بعدی از آیفون 12 پرو مکس منتشر شده که طراحی آن را تا 70 درصد به نمایش می‌گذارد و مشخصات زیادی از آن را فاش می‌کند.

گوشی‌های آیفون اپل، همواره طرفداران خاص خود را در سراسر دنیا دارند و حالا همه ما انتظار معرفی نسل بعدی پرچمداران اپل را می‌کشیم که احتمالا با عدد 12 نام گذاری شوند. بنا به برنامه‌ی زمانی سابق اپل، باید در ماه سپتامبر منتظر رونمای از این گوشی‌ها باشیم اما به نظر می‌رسد که حالا طراحی این گوشی انجام شده است و یا اینکه تقریبا در حال اتمام است. از این رو شاهد ویدیویی هستیم که یک رندر CAD از آیفون بعدی اپل، با نام آیفون 12 پرو مکس را به نمایش می‌گذارد.

این رندر آیفون 12 پرو مکس تقریبا جزییات و تغییرات زیادی در طراحی این گوشی را نشان می‌دهد اما این نکته را در گوشه ذهن خود داشته باشید که این طراحی تقریبا تا 70 درصد تکمیل شده است و کامل نیست و هنوز کارهای زیادی باید روی جاگیری دوربین اصلی و ناچ بالای نمایشگر انجام شود.

با این وجود به نظر می‌رسد که بقیه مشخصات تقریبا دقیق باشد و این مشخصات با شایعاتی که تا کنون گفته هم می‌شده، مطابقت دارد. ضمنا طراحی این گوشی ما را به یاد آیفون 5S و iPad Pro می‌اندازد.

با این وجود به احتمال زیاد، حاشیه‌های آیفون بعدی اپل به شدت باریک‌تر از آیفون‌های فعلی باشد. به صورت دقیق گفته می‌شود که این حاشیه حدودا 0.9 باریکتر خواهد بود. این ویژگی باعث می‌شود تا نمایشگر 6.7 اینچی در یک بدنه کشیده‌تر و پهن‌تر قرار بگیرد.

f1.jpg
-

در حال حاضر برای دوربین اصلی این گوشی یک پنل مربعی در نظر گرفته شده که شامل یک سنسور LiDAR هم هست. اما ممکن است نحوه قرارگیری این دوربین‌ها، با چیزی که در حال حاضر می‌بینیم، متفاوت باشد. از جمله اطلاعات دیگری که درباره این گوشی می‌دانیم، پشتیبانی از 5G و همراهی با پورت لایتنینگ است. این در حالی است که شایعات زیادی از تجهیز این گوشی به پورت USB-C خبر می‌دادند.

xiaomi-smartband.jpg
-

تاریخ معرفی آیفون 12 پرو مکس

آیفون ۱۲ پرو مکس در کنار اعضای دیگر خانواده آیفون ۱۲ در ماه سپتامبر و مطابق با برنامه ریزی همه‌ساله اپل معرفی خواهد شد اما به دلیل مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا برای خطوط تولید ایجاد کرده، به احتمال زیاد در ماه اکتبر یا نوامبر باید انتظار عرضه این گوشی‌ها را داشته باشیم.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر