طراحی مفهومی آیفون 12 منتشر شد؛ نمایشگر بدون ناچ با لبه‌های تخت

iphone 12

یک طراح گرافیکی، ویدیویی از طراحی آیفون 12 را منتشر کرده است که نمایشگر بدون بریدگی و با لبه‌های تخت را به نمایش می‌گذارد و گویا بازگشتی به آیفون 5 است.

درست مانند هر سال، امسال هم منتظر گوشی‌های آیفون جدید هستیم، گوشی‌هایی که احتمالا آیفون‌های 12 نام خواهند داشت. اپل به طور معمول هر سه سال یک مرتبه طراحی گوشی‌هایش را تغییر می‌دهد و امسال هم در آیفون‌های 2020 شاهد تغییر اساسی در طراحی خواهیم بود.

در واقع افشاگر و تحلیلگر معروف دنیای فناوری و مخصوصا اپل، مینگ چی کو، که همواره اطلاعات دقیقی درباره گوشی‌ها و محصولات اپل منتشر می‌کند، حالا اطلاعاتی را درباره آیفون‌ 12 و سایر آیفون‌های این خانواده منتشر کرده است. در این مقاله اما قصد داریم تا به طراحی آیفون 12 بپردازیم.

بنا به توضیحات کو، اپل سه آیفون با نام‌های آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را برای سال 2020 در نظر دارد. این سه گوشی با تغییرات زیادی در طراحی همراه خواهند بود و جالب اینجاست که گویا طراحی آیفون‌های 2020 یادآور آیفون 5 خواهد بود که زمانی طرفداران زیادی داشت.

طراحی آیفون 12.jpg
طراحی آیفون 12 -

به عبارتی گفته می‌شود که آیفون‌ 12 به جای استفاده از گوشه‌های نرم و انحنادار که در همه آیفون‌های 6 سال گذشته شاهد بودیم (البته به جز آیفون SE)، از طراحی مدل‌های قدیمی آیفون با لبه‌های فلزی مسطح بهره خواهد برد. پس با توجه به اینکه تقریبا همه گوشی‌های پرچمدار کنونی، طراحی تقریبا مشابهی، شامل لبه‌های خمیده و نرم دارند، بنابراین استفاده از طراحی صاف و فلزی، باعث متمایز شدن آیفون‌های آینده با سایر پرچمداران خواهد بود.

حالا یک طراح گرافیک با نام پالاو راج یک کانسپت جذاب را ارائه کرده است که طراحی اصلی آن را از آیفون 5 قرض گرفته است اما آن را برای سال 2020 مدرنیزه کرده است. نتیجه این طراحی، یک طرح از آیفون 12 پرو است که احتمالا شباهت زیادی به طرح اصلی آیفون‌های 2020 خواهند داشت که در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد. جالب اینجاست که راج آیفون مورد نظرش را بدون بریدگی طراحی کرده است.

درواقع، بنا به شایعاتی گفته می‌شود که اپل در تلاش است تا حسگرهای مختلف فیس‌آیدی را در مجموعه دوربین TrueDepth جمع کند، تا به این ترتیب بتواند آن‌ها را در حاشیه‌ی باریکی قرار دهد. البته مطمئن نیستیم که آیفون‌های 2020 از این طراحی بهره ببرند و یا خیر.

ویدیو طراحی آیفون 12

منبع خبر: bgr


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر