ماکت‌های سری آیفون ۱۴منتشر شد که اندازه‌ی بدنه و ماژول دوربین را نشان می‌دهند

phone.JPG

تصاویر منتشر شده از ماکت‌ سری آیفون 14 مهر تاییدی زد بر کنار گذاشتن سری مینی و تمام اخبار و شایعات مربوط به این سری از گوشی‌های اپل.

بالاخره بعداز انتشار شایعات و اخبارهای بسیار زیاد، اولین مدل‌های آلومینیومی سری آیفون ۱۴ توسط Quick Evaluation Laboratory در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد. دقیقا این سری از گوشی‌ها مانند نسل قبلی خود یعنی سری آیفون 13 دارای چهار عضو است. اما امسال خبری از مدل مینی نیست و قرار است دستگاهی با نمایشگر 6.7 اینچی جانشین آن بشود. نحوه نام‌گذاری نیز بدین شکل خواهد بود: مدل‌های معمولی شامل آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس و مدل‌های پرو شامل آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس.

در تصویری که مشاهده می‌کنید به راحتی می‌توان میزان بیرون زدگی دوربین‌ها را تشخیص داد که گفته می‌شود به نسبت نسل گذشته تمامی دوربین‌ها بیرون زدگی بیشتری خواهند داشت. همچنین در پست Weibo به کپسولی بودن محل قرارگیری FaceID نیز اشاره شده است که در کنار آن حفره دوربین سلفی نیز قرار دارد. این در حالی است که آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس همچنان از بریدگی نمایشگر یا ناچ استفاده خواهند کرد.

apple-iphone-14-series-aluminium-block-zoomit.webp
-

در عکس بالا می‌بینید که یفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس، همانند آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی دارای دوربین دوگانه با چینش مورب خواهند بود. اما چینش دوربین سه‌تایی مخصوص نسخه پرو، پرومکس خواهد بود که درحال‌حاضر هیچ اطلاعی از بهبودهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن دردسترس نیست.

در آخر نیز باید به اندازه نمایشگر آیفون‌های ۲۰۲۲ اشاره کنیم. همان‌طورکه در ابتدای متن نیز گفته شد کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا نسخه مکس را جایگزین مدل مینی کنند. احتمالاً این کار به دلیل استقبال کم از عضو کوچک‌تر خانواده آیفون ۱۳ انجام شده است. درواقع اپل آیفون‌های جدید خود را تنها در دو مدل ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی تولید خواهد کرد که از هر اندازه یکی معمولی و دیگری پرو خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: appletrack

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر