آیفون 14 پرو قرار است با نمایشگر همیشه روشن برخی ویجت‌ها را نمایش می‌دهد

Iphone 14 .JPG

بلومبرگ گزارش می‌دهد که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس احتمالا با نمایشگر همیشه روشن به دست کاربران خواهند رسید. برخی از ویجت‌ها نیز مانند وضعیت آب و هوا، تناسب اندام و اطلاعات دیگر در حالت صفحه نمایش قفل یا لاک اسکرین iOS 16 نمایش داده می‌شود.

مارک گورمن گزارشگر رسانه بلومبرگ، خبری منتشر کرده که در رابطه با مدل‌های آیفون 14 پرو با نمایشگر همیشه روشن است. کاربران می‌توانند با این قابلیت بدون نیاز به ضربه زدن بر روی نمایشگر می‌توانند با فعال کردن آن، برخی اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کنند. گورمن در جدیدترین گزارش خود می‌گوید در حالت لاک اسکرین در نسخه iOS 16 کاربران می‌توانند برخی ویجت‌ها را مشاهده کنند.

آیفون 14 پرو نیز مانند اپل واچ، برخی ویجت‌ها از جمله وضعیت آب و هوا، تقویم، وضعیت سهام، برخی فعالیت‌ها و داده‌ها را روی نمایشگر همیشه روشن قرار است به نمایش بگذارد. همچنین مانند اپل واچ از نمایش برخی داده‌های حساس در لاک اسکرین جلوگیری می‌کند.

به نظر می‌رسد که اپل مانند اپل واچ سری 5 می‌خواهد تنظیماتی برای کاربران قرار دهد تا این افراد بتوانند نمایشگر همیشه روشن را در مدل‌های مختلف آیفون 14 پرو فعال یا غیرفعال کنند. البته در کنار ویجت‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، احتمالا بتواند تاریخ، ساعت و نوتیفیکیشن‌های خوانده نشده را در نمایشگر همیشه روشن ببینیم.

49184-96027-48626-94953-48553-94770-48333-94358-iPhone-14-Pro-cutout-xl-xl-xl-xl-780x470-1.jpg
-

مارک گورمن در گزارش خود به این نکته نیز اشاره می‌کند که در حالت نمایشگر همیشه روشن، آیفون 14 پرو احتمالا با اتخاذ رویکردی از جمله روشنایی کمتر و فریم ریت پایین‌تر مصرف باتری را به حداقل برساند. اپل در مدل‌های آیفون 13 پرو نرخ بروزرسانی نمایشگر را در حالتی که کار خاصی با گوشی انجام نمی‌شود تا ۱۰ هرتز کاهش می‌دهد. به گفته «راس یانگ»، یکی از تحلیلگران حوزه نمایشگر انتظار می‌رود نرخ بروزرسانی نمایشگر مدل‌های آیفون 14 پرو مانند اپل واچ تا یک هرتز کاهش پیدا کند.

به نظر می‌رسد تنها مدل‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر همیشه روشن به بازار عرضه شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر