رندرهای آیفون SE 4 منتشر شده‌اند؛ حاوی پورت USB-C و دکمه اکشن هستند

Se2024.jpg

بیش از یک سال از عرضه آیفون SE 3 گذشته و هنوز اپل نسل بعدی این گوشی، یعنی آیفون SE 4 را معرفی نکرده است. با این حال، شایعات درباره جانشینی برای آیفون SE 3 همچنان وجود دارد. اکنون، با توجه به رندرهای جدید، می‌توانیم به طور دقیق‌تر به ظاهر آیفون SE 4 نگاه کنیم.

با همکاری AppleTrack و Shea، رندرهای آیفون SE 4 که بر اساس چندین شایعه طراحی شده‌اند را مشاهده می‌کنیم. گفته می‌شود که اپل نمایشگر جدید و ارزان‌قیمتی را توسعه داده و در آیفون SE 4 از صفحه‌نمایش 6.1 اینچی OLED به جای پنل 4.7 اینچی آیفون SE 3 استفاده خواهد کرد. متأسفانه، به دلیل قیمت مناسبی که انتظار می‌رود اپل برای این مدل در نظر بگیرد، گمان می‌رود که این دستگاه بدون فناوری ProMotion وارد بازار شود. با این حال، همچنان پیش‌بینی می‌شود که این گوشی با برخی از ویژگی‌های زیبایی‌شناسی آیفون 14 عرضه شود.

رندرهای آیفون SE 4 که منتشر شده‌اند، شامل پورت USB-C و دکمه اکشن هستند. این آیفون دارای پورت USB-C به همراه یک درگاه 48 مگاپیکسلی پشتی است که متفاوت از آیفون 14 است؛ این تغییر آن را به تنها مدل آینده اپل با این ویژگی‌ها تبدیل می‌کند. در این دستگاه، پشتیبانی از Face ID وجود ندارد. با این حال، یکی از بزرگترین تغییرات، دکمه اکشن است که در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس معرفی شده است.

قیمت و تاریخ عرضه ممکن آیفون SE 4

iPhone-SE-4-renders-2

وجود دکمه اکشن در آیفون SE 4 نشان می‌دهد که ممکن است عرضه آن قبل از سال 2024 صورت نگیرد. دلیل دیگر این تأخیر، قیمت بالای مودم‌های 5G شرکت کوالکام است. استفاده از چیپ پایه 5G شرکت کوالکام بر روی آیفون SE 4، همچنان که اپل با مشکلات توسعه مودم 5G خود روبرو است، سودآوری آن را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

واقعیت این است که اپل به دلیل مشکلات در توسعه مودم 5G خود، نیازمند استفاده از چیپ پایه 5G شرکت کوالکام برای تولید آیفون SE 4 است. این امر باعث افزایش هزینه تولید و کاهش سودآوری محصول می‌شود. همچنین، وابستگی به شرکت دیگری برای تأمین این قطعات ممکن است تأثیر منفی بر زمانبندی تولید و عرضه محصول داشته باشد.

با این حال، برای افرادی که به دنبال آیفونی با سلیقه خاص هستند، گزینه‌های رنگی زیادی در کنار تراشه A16 Bionic که در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استفاده می‌شود، وجود دارد. در مورد قیمت، ممکن است اپل بیش از 429 دلار از مشتریان خود دریافت کند که خارج از قلمرو مقرون‌به‌صرفه است. همچنین، طراحی جدید و ارتقاهای زیادی برای کسانی که به دنبال اکوسیستم اپل هستند، ارائه شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر