مشخصات آیفون SE Plus فاش شد؛ نسخه‌ای بزرگ از یک آیفون خوش قیمت

آیفون SE Plus.jpg

بعد از استقبال کاربران از آیفون SE 2020 اپل، این کمپانی تصمیم دارد تا یک مدل بزرگ‌تر از این گوشی را با نام آیفون SE Plus با نمایشگر 6.1 اینچی و قیمت 499 دلاری، معرفی کند. حالا مشخصات این گوشی فاش شده است.

اپل در سال 2020 پس از مدت‌ها، مجدداً به ساخت و عرضه‌ی یک گوشی‌ کوچک و خوش قیمت پرداخت. این گوشی که آیفون SE2020 نام داشت، با قیمت 399 دلاری خود، توانست نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این گوشی مقرون به صرفه‌ی آیفون، از نظر طراحی شبیه به آیفون 8 اپل بود اما پردازنده‌ی آیفون 11 را در دل خود جای داده بود. آیفون SE 2020 در چندین مدل با 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده بود. این گوشی از نمایشگر 4.7 اینچی بهره می‌برد و حالا به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد به درخواست کاربران برای داشتن یک گوشی کمی بزرگ‌تر از همین سری، آیفون SE Plus را هم عرضه کند.

بنا به گزارشات اخیر به نظر می‌رسد که این گوشی از نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD بهره ببرد و همراه با پردازنده‌ی 5 نانومتری A14 Bionic بیونیک (که در آیفون‌های 12 به کار رفته بود) و یا پردازنده‌ی 7 نانومتری A13 Bionic (که قلب تپنده‌ی آیفون 11 است) راهی بازار شود. همچنین انتظار داریم که یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی هم در آیفون SE Plus به کار گرفته شود.

گفته می‌شود که دوربین این گوشی از 6 افکت نوری در حالت پرتره و همچنین لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهد برد. ویژگی دیگر این گوشی تجهیز به استاندارد IP67 است که به این معناست که آیفون SE Plus می‌تواند تا عمق 1 متری آب برای مدت 30 دقیقه دوام بیاورد.

انتظار داریم که ناچ بالای نمایشگر در این گوشی همچنان حفظ شود. همچنین به نظر می‌رسد که در کنار دکمه‌ی پاور گوشی، شاهد به کارگیری حسگر اثر انگشت Touch ID هم باشیم.

بنا به توییت‌هایی که از سمت اپ منتشر شده است، آیفون SE Plus در رنگ‌های قرمز، مشکی و احتمالاً سفید عرضه شود. در خصوص قیمت این گوشی هم، عدد 499 دلار مطرح شده است اما هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی پشتیبانی از 5G در آیفون SE Plus نشده است.

انتظار داریم که در رویدادی که اپل برای معرفی آیپد پرو 2021 ترتیب داده است، شاهد معرفی آیفون SE Plus هم باشیم.

اخبار مرتبط:

آیا 64 گیگابایت حافظه داخلی برای آیفون SE 2020 کافی است؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر