جک دورسی مسئولیت تعدیل نیروی گسترده ایلان ماسک در توییتر را برعهده گرفت

jack dorsi.JPG

جک دورسی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق توییتر در واکنش به تعدیل نیروی گسترده در این شرکت توسط ایلان ماسک اعلام کرد که مسئول بخشی از این اتفاق خود اوست، چون او خیلی سریع‌تر از آن‌چه که باید فرآیند رشد را در این شبکه اجتماعی طی کرده بود.

مالک جدید توییتر روز جمعه حدود نیمی از کارمندان توییتر را اخراج کرد و این حرکت واکنش‌های متفاوتی را از سوی کاربران و کارشناسان به دنبال داشت. حالا جک دورسی در توییتی در این باره نوشته است: «افراد داخل توییتر چه در گذشته و چه امروز قوی و انعطاف‌پذیرند. صرف‌نظر از این که شرایط چقدر سخت باشد، آن‌ها همیشه راهی پیدا می‌کنند.»

دورسی در ادامه با اشاره به این که خیلی‌ها او را مقصر دانسته‌اند، گفت: «مسئولیت خودم را بابت قرار گرفتن افراد در شرایط فعلی می‌پذیرم: من خیلی سریع شرکت را رشد دادم. از این بابت عذرخواهی می‌کنم.» وی در توییت دیگری از همه نیروهای توییتر تشکر و قدردانی کرد.

musk-dorsey.jpg
-

این توییت‌ها در شرایطی منتشر شده که خبرگزاری نیویورک پست در گزارشی مدعی شده بود دورسی حالا در توییتر منفور شده است. ظاهراً خیلی از کارمندان بابت معامله فروش شرکت و تعدیل نیروها او را مقصر می‌دانند.

هم‌بنیان‌گذار توییتر در ماه آوریل درباره این معامله نوشته بود: «ایلان ماسک تنها راهکاری است که به آن اعتماد دارم.» او همچنین در پیام‌های خصوصی به ماسک که چندی قبل منتشر شد، گفته بود که نمی‌گذارد این معامله شکست بخورد و هر کاری لازم باشد برای احیای آن انجام می‌دهد چون این اتفاق برای بشریت حیاتی است.

جک دورسی در تاریخ توییتر در دو مقطع مدیرعامل این شرکت بود. او پس از کنار گذاشته شدن در سال 2007، دوباره در سال 2015 به این کمپانی برگشت و در نهایت نوامبر سال 2021 این شرکت را ترک کرد. دورسی به عنوان جانشین «پاراگ آگراوال» را برای مدیرعاملی توییتر انتخاب کرد، اما ایلان ماسک پس از خرید این شبکه اجتماعی به‌سرعت آگراوال را از سمت خود برکنار کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر