جدیدترین رندرهای گلکسی S22 اولترا طراحی متفاوت دوربین را نشان می‌دهد

Untitled-1.jpg

امروز توسط وبسایت LetsGoDigital رندرهای جدیدی از S22 اولترا منتشر شده که براساس اطلاعات یکی از افشاگران منتشر شده است. در این تصاویر طراحی متفاوت ماژول دوربین این گوشی‌ را شاهد هستیم که قرارگیری جداگانه دوربین‌ها را نشان می‌دهد. تا به امروز سه طرح متفاوت برای ماژول دوربین این گوشی منتشر شده که در نهایت باید ببینیم سامسونگ کدام یک از این طرح‌ها را انتخاب می‌کند.

وب‌سایت LetsGoDigital رندرهای جدیدی منتشر کرد که بلافاصله دونفر از افشاگران معروف، تایید کردند که این رندرها مورد استفاده کمپانی سامسونگ است. این طراحی ماژول دوربین یادآوری گوشی‌های سری ال‌جی ولوت و گلکسی A32 سامسونگ است. وب‌سایت LetsGoDigital اعلام کرده که دستگاهی که با این ظاهر رونمایی می‌شود نامش گلکسی S22 اولترا است و شایعات مربوط به انتخاب نام نوت ۲۲ اولترا برای آن صحت ندارند. در ادامه می‌توانید رندرهای قبلی مربوط به طراحی احتمالی ماژول دوربین این گوشی را مشاهده کنید.

Galaxy-S22-Ultra-2.jpg
-

براساس اطلاعاتی که تا به امروز از این دستگاه فاش شده؛ گلکسی S22 اولترا با صفحه‌نمایش حفره‌دار ۶٫۸ اینچی امولد ارائه خواهد شد که در بخش بالایی آن دوربین 40 مگاپیکسلی سلفی قرار گرفته است. . در پنل پشتی آن هم ظاهرا مانند گلکسی S21 اولترا با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی سروکار داریم. همچنین باید به وجود دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و دوربین پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری اشاره کنیم. هر چهار دوربین این دستگاه به از لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز خواهند شد.

Galaxy-S22-Ultra-4.jpg
-

کمپانی سامسونگ برای قلب پردازشی این دستگاه از پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده خواهد کرد. در بخش منبع تغذیه این دستگاه نیز گفته شده که شاهد باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهیم بود که با پشتیبانی از سرعت شارژ ۴۵ وات به دست کاربران خواهد رسید. در کنار این خبرها، یکی از افشاگران به تازگی اعلام کرده که گلکسی S22 اولترا مانند نسل قبلی ۲۲۸ گرم وزن دارد ولی مدل جدید از قلم S Pen بهره می‌برد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر