اولین رندر گلکسی S22 اولترا احتمال مرگ گلکسی نوت را تقویت می‌کند

Untitled-1.jpg

زمان رونمایی سری گلکسی اس 21 در اوایل سال جاری میلادی بود و اگر به یاد داشته باشید این مراسم زودتر از زمان انتظار برگزار شد و به همین دلیل به نظر می‌رسد تاریخ معرفی نسل‌های بعدی این سری هم مطابق همین رویه‌ی جدید خواهد بود. با وجود اینکه هنوز زمان زیادی تا رونمایی از گلکسی اس 22 باقی مانده است، اما روزبه‌روز اخبار و گزارش‌های زیادی مربوط به آن‌ها منتشر می‌شود. در همین رابطه، به لطف یکی از افشاگران مشهور حالا شاهد اولین تصاویر رندر گلکسی S22 اولترا هستیم.

به نظر می‌رسد که کاربران باید باور کنند که دیگر سری نوت مانند قبل نخواهد شد و سری گلکسی S22 جانشین این سری خواهد بود. قرار است که گلکسی اس 22 اولترا اولین دستگاهی باشد که با پشتیبانی از قلم S-Pen رونمایی شود که دلیل اصلی اولین بودن آن‌، این است که این گوشی هوشمند با جایگاه اختصاصی این قلم ارائه خواهد شد.

چینش دوربین‌های پنل پشتی کاملا شبیه به گلکسی S21 اولترا است، اما در شکل کلی ماژول دوربین کاملا متفاوتی دارد. هنوز مشخصات دوربین‌های این گوشی فاش نشده ولی بدون شک نسبت به نسل قبلی حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت. در ضمن مانند نسل قبلی، این بار هم جک هدفون در بدنه دیده نمی‌شود.

S22-Ultra-3.jpg
-

در شایعات گفته شده است که گلکسی S22 اولترا با نمایشگر 6.8 اینچی و با لیه‌های خمیده راهی بازار خواهد شد، ابعاد این گوشی هم ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر است و اگر برجستگی دوربین هم حساب کنیم، ضخامت آن به ۱۰.۵ میلی‌متر می‌رسد. در ادامه گفته می‌شود که سری گلکسی S22 همراه با چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۹۸ راهی بازار خواهد شد.

S22-Ultra-2-1.jpg
-

در نهایت در رابطه با سری گلکسی نوت باید بگوییم که اگرچه امسال مدل جدید این سری راهی بازار نمی‌شود، ولی سامسونگ ماه‌ها قبل اعلام کرد که سال آینده مدل جدید آن از راه می‌رسد. اما در کل تمام شواهد از مرگ قطعی این سری خبر می‌دهند و بر اساس این رندرها، به نظر می‌رسد گلکسی S22 اولترا قرار است جای خالی سری نوت را پر کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: XDA Developers

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر