گلکسی S22 احتمالا در اکثر کشورها با اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه خواهد شد

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ چند روز پیش رویداد آنپکد 2021 خود را برگزار کرد و در این مراسم از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرد و حالا این شرکت خود را برای رونمایی از گلکسی اس 22 آماده خواهد کرد. اکنون نیز در گزارشی منتشر شده که ادعا می‌شود که این دستگاه در مناطق محدودی با چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ ارائه خواهد شد.

این صحبت‌ها در حالی انجام می‌شود که هفته گذشته گزارشی منتشر شد که خبر از استفاده پردازنده پرچمدار بعدی سامسونگ بر روی گوشی گلکسی S22 می‌داد. اما حالا در این گزارش نظر‌های دیگری ارائه شده.

گفته می‌شود که در مناطق محدودی کاربران با تراشه اگزینوس 2200 روبه‌رو خواهند بود که ظاهرا این موضوع ارتباطی با عملکرد این چیپ ندارد، چرا که انتظار می‎‌رود قدرت بالایی داشته باشد. در صورت صحت گزارش اخیر، این پرچمدار سامسونگ در کره جنوبی هم با چیپ کوالکام عرضه می‌شود. بنابراین احتمالا کره‌ای‌ها سری گلکسی S22 را در اکثر کشورها با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ می‌فروشند.

در حال حاضر سری گلکسی S21 با چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ در کشورهای اروپایی، خاورمیانه و کره جنوبی به فروش می‌رسد، اما ظاهرا بسیاری از این کشورها با نسل بعدی پرچمدار سامسونگ به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ دسترسی پیدا نمی‌کنند.

Galaxy-S22-Samsung.jpg
-

یک منبع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «Tron» اطلاعاتی را درباره گوشی‌های سری گلکسی S22 منتشر کرده. به گفته وی، مدل استاندارد به نمایشگر ۶.۰۶ اینچی LTPS، مدل پلاس به پنل ۶.۵۵ اینچی LTPS و نسخه اولترا به صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی LTPO مجهز می‌شود.

در حالی که گلکسی زد فولد ۳ به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شده، چنین فناوری به سری گلکسی S22 راه پیدا نمی‌کند. انتظار می‌رود مدل استاندارد و پلاس این سری به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید مجهز شوند.

نسخه اولترا پرچمدار بعدی سامسونگ از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد. سنسور اصلی این دستگاه ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. این دستگاه همچنین فوکوس خودکار لیزری خواهد داشت. البته برخی شایعات به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره می‌کنند.

در نهایت انتظار می‌رود محصولات این سری از پرچمدارهای سامسونگ به ترتیب باتری ۳۸۰۰، ۴۶۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: awsforwp

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر