رویداد گلکسی آنپکد 2022 احتمالاً ۱۹ مرداد برگزار خواهد شد

sam.JPG

دعوت‌نامه‌ای منتشر شده است که خبر از این دارد که رویداد آنپکد بعد سامسونگ در تاریخ 10 آگوست 2022 خواهد بود. در این مراسم انتظار می‌رود که غول فناوری کره‌ای از گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کند.

افشاگر معروفی با نام ایوان بلس اطلاعاتی را منتشر کرده و خبر از برگزاری بعدی رویداد آنپکد سامسونگ داده که 10 آگوست مصادف با 19 مرداد 1401 برگزار خواهد شد. با توجه به خبرهای منتشر شده قبلی، تقریباً مطمئن هستیم که قرار است از گلکسی فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی شود. البته احتمال دارد کنار این دو گوشی تاشو شاهد رونمایی محصولات دیگری مثل ساعت‌های هوشمند سری گلسی واچ ۵ نیز باشیم.

بلکس تصویری منتشر کرده است که دعوت‌نامه‌ی ظاهراً رسمی سامسونگ برای رویداد گلکسی آنپکد است که به تاریخ ۱۰ آگوست اشاره می‌کند. این دعوت‌نامه تقریباً با تمامی تصاویری که منتشر شده بود مطابقت دارد. علاوه‌براین، در این پوستر رندری تار از گلکسی زد فلیپ ۴ به‌چشم می‌خورد که به‌احتمال زیاد همان تصویری است که بلس هفته‌ی گذشته منتشر کرد. به‌طورکلی، این دعوت‌نامه خیلی هیجان‌انگیز نیست؛ زیرا قبلاً دعوت‌نامه‌های جذاب‌تری از سامسونگ دیده‌ایم.

بلکس اعلام کرده که شعار رویداد جدید سامسونگ «دنیای خود را باز کنید» خواهد بود. با قضاوت براساس شایعاتی که تاکنون شنیده‌ایم، گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ درمقایسه‌با نسل‌های قبلی این محصولات، تکامل خواهند یافت و انتظار می‌رود قابلیت‌های جدیدی نیز به این گوشی‌ها اضافه شود.

تاریخ احتمالی رویداد بعدی گلکسی آنپکد، پیش‌بینی‌های قبلی را مبنی‌بر عرضه‌ی نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ در ۲۶ آگوست ۲۰۲۲ (چهارم شهریور ۱۴۰۱)، تأیید می‌کند. گفتی است سال گذشته رویداد معرفی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در ۱۱ آگوست برگزار شد و این محصولات ۱۶ روز بعد و در ۲۷ آگوست روانه‌ی بازار شدند؛ بنابراین با درنظرگرفتن سابقه‌ی سامسونگ، می‌توان انتظار داشت ۱۶ روز پس از رویداد آنپکد بعدی این شرکت، شاهد آغاز فروش نسل بعدی گوشی‌های تاشو این شرکت باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: PHONEARENA

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر