با انتشار رندرهای جدید طراحی گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

zfold5.jpg

ممکن است سامسونگ، امسال گوشی تاشوی جدید خود را زودتر از سال‌های گذشته رونمایی کند و اخیراً رندرهای یکی از این گوشی‌ها، یعنی گلکسی زد فولد 5، منتشر شده است که این رندرها گوشی آینده سامسونگ را در زوایای مختلف نشان می‌دهند.

با توجه به رندرهای منتشر شده از گوشی جدید سامسونگ؛ گلکسی زد فولد ۵، به نظر می‌رسد که در طراحی خود از نسل قبلی الهام گرفته است و تفاوت‌های ظاهری چندانی با هم ندارند. با دقت بیشتر به جزئیات، می‌توان تفاوت‌های ظریفی را مشاهده کرد که جزئیات در آن بیشتر به چشم می‌رسد. به عنوان مثال، فلاش LED در گوشی گلکسی زد فولد ۵ در سمت راست ماژول دوربین قرار گرفته و دیگر درون ماژول اصلی نیست.

با توجه به رندرهای منتشر شده، گوشی جدید سامسونگ؛ به نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد ۵ در طراحی خود از نسل قبلی خود الهام گرفته است و تفاوت‌های ظاهری چندانی با آن ندارد. با این حال، با دقت بیشتر به جزئیات، می‌توان تفاوت‌های ظریفی را مشاهده کرد. به عنوان مثال، فلاش LED در گوشی گلکسی زد فولد ۵ در سمت راست ماژول دوربین قرار گرفته و دیگر درون ماژول نیست.

Galaxy-Z-Fold-5-1-1024x614.jpg.webp
-

اگر چه ظاهر گوشی تاشوی جدید سامسونگ، گلکسی زد فولد ۵، شباهت زیادی به نسل قبلی‌اش دارد، اما مکانیزم لولای آن با لولای قطره‌ای شکل متفاوت است. این لولای جدید با کاهش چین‌خوردگی نمایشگر در زمان باز شدن و بسته شدن گوشی، روی دوش همه کاربران سامسونگ حسابی غلبه خواهد کرد.

رندرهای جدید این گوشی نشان می‌دهد که در حالت باز، ابعاد گلکسی زد فولد ۵ برابر 154.9 در 129.9 در 6.3 میلی‌متر است و در حالت بسته به 154.9 در 67.1 در 13.5 میلی‌متر می‌رسد. با توجه به لولای جدید، ضخامت گلکسی زد فولد ۵ در حالت بسته شدن کمتر از گلکسی زد فولد ۴ خواهد شد و با ضخامت 14.2 که به نسبت 15.8 میلی‌متر کوچک‌تر خواهد شد.

Galaxy-Z-Fold-5-3-1024x614.jpg.webp
-

براساس شایعات، در ماه ژوئیه سامسونگ قرار است نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود را معرفی کند. یکی از این دستگاه‌ها، گلکسی زد فولد 5 با نمایشگر درونی ۷.۶ اینچی و نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی خواهد بود.

با این‌حال، متوجه شدیم که با کاهش اندازه کلی، حاشیه‌های کمتری در اطراف نمایشگر روبه‌رو خواهیم بود. انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتر درباره این دستگاه در هفته‌های آینده بیشتر خواهد بود و باید منتظر اخبار بعدی بمانیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: smartprix

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر