هوش مصنوعی جدید لینکدین به‌جای شما برای مسئولان استخدام شرکت‌ها متن می‌نویسد

jhkhuj.JPG

در حال حاضر، لینکدین در حال آزمایش یک ویژگی جدید با استفاده از هوش مصنوعی است که به کاربران، به نوشتن پیام هایی برای جذب استخدام در شرکت ها کمک می کند. این قابلیت در دسترس مشترکان پریمیوم این پلتفرم است.

مایکروسافت در حال افزودن قابلیت‌های هوش مصنوعی به محصولات مختلف خود است و شبکه اجتماعی لینکدین نیز از این شرایط بهره می‌برد. این ویژگی جدید، کاربران را با استفاده از هوش مصنوعی، در نوشتن پیام‌های جذاب برای تیم‌های استخدام در شرکت‌های مختلف کمک می‌کند.

این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی، از اطلاعات موجود در پروفایل شما و پروفایل مدیران استخدام کننده، توضیحات جایگاه شغلی و علاقه‌مندی‌های شرکت هدف استفاده می‌کند تا پیامی سفارشی و شخصی‌سازی شده را به وجود آورد.

8f5a3c70-e904-11ed-bfcb-4cc770fc.jpg.webp
-

در مثالی که برای این ویژگی ارائه شده است، پیام هوش مصنوعی با حالتی بسیار شبیه به نامه‌های پوششی (Cover Letters) آغاز می‌شود که معمولاً همراه با رزومه به شرکت‌ها ارائه می‌شود. با این حال، نمونه‌ای که لینکدین ارائه کرده است، احتمالاً هر بار متفاوت خواهد بود، زیرا با دریافت داده‌های ورودی متفاوتی نوشته می‌شود.

c1bd67f0-e904-11ed-afea-7c507e66.jpg.webp
-

از زمان عرضه عمومی ChatGPT توسط OpenAI، که باعث قرارداد همکاری جدید مایکروسافت با این شرکت شد، بسیاری از نرم‌افزارهای این غول فناوری با این مدل هوش مصنوعی تلفیق شده‌اند. این اولین بار نیست که لینکدین از هوش مصنوعی برای نگارش متن کمک می‌گیرد؛ چندی قبل، این شرکت قابلیتی برای نوشتن مقالات مشارکتی را رونمایی کرد که به متخصصان اجازه می‌داد بخش‌های مختلف یک مقاله را تکمیل کنند. در متن پیام، لینکدین به شدت تأکید می‌کند که بهتر است پیش از ارسال پیامی که با هوش مصنوعی تولید شده، آن را بررسی و اصلاح کنید، زیرا ابزارهای هوش مصنوعی هنوز می‌توانند دچار اشتباه شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر