عنوان "اسپایدرمن 2"؛ چهارمین بازی پرفروش آمریکا در سال 2023

spiderman.jpg

مت پیسکاتلا اعلام کرده که بازی "مرد عنکبوتی 2" در ایالات متحده به چهارمین بازی پرفروش سال جاری تبدیل شده است و در مراسم گیم اواردز 2023 در هفت رشته نامزد شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری PSU، اعلام شده است که بازی انحصاری "اسپایدرمن 2" در آمریکا برای ماه اکتبر 2023 به عنوان بازی پرفروش در صدر جدول فروش نرم‌افزارها قرار گرفته است. این بازی برای کنسول PS5 عملکرد ممتازی داشته و به عنوان چهارمین بازی پرفروش سال 2023 شناخته شده است.

عنوان پرفروش "اسپایدرمن 2" نشان دهنده موفقیت بیشتری برای شرکت Sony است؛ شرکت اعلام کرده است که این بازی در 11 روز از انتشار خود بیش از 5 میلیون نسخه فروخته است و در میان پرفروش‌ترین بازی‌های سال جاری قرار دارد. همچنین، این بازی در مراسم جوایز بازی‌ها 2023 در 7 رشته کاندید شده است.

Marvels-Spider-Man-2

Insomniac Games، استودیو توسعه‌دهنده این بازی، تایید کرده که شخصیت "مایلز مورالز" در ادامه فرانچایز Spider-Man به شخصیت اصلی تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، احتمال وجود دارد که در آینده، شخصیت "پیتر پارکر" دوباره به داستان بپیوندد. بازی "اسپایدرمن 2" در تاریخ 20 اکتبر به صورت انحصاری برای کنسول PS5 منتشر شد.

همچنین، Insomniac Games در حال توسعه بازی ابرقهرمانی "ولورین" است؛ منتظر ماندن برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا نسخه PC این بازی توسط شرکت Sony معرفی می‌شود یا خیر.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر