تصاویر واقعی از می بند 5 منتشر شد؛ سیستم شارژ جدید

اولین تصاویر واقعی از می بند 5.jpg

بالاخره امروز شاهد انتشار تصاویری واقعی از می بند 5، دستبند هوشمند آینده شیائومی منتشر شده است که طراحی سیستم شارژ متفاوت آن را نمایش می‌دهد.

اگر به دستبندهای هوشمند و گجت‌های سلامتی علاقه مند هستید، بدون شک شما هم انتظار رونمایی و عرضه می بند 5 ، دستبند هوشمند بعدی شیائومی را می‌کشید. دوراقع چند روز پیش بود که شاهد اخباری درباره این دستبند هوشمند بودیم که از قابلیت‌ها و پیشرفت‌های می بند 5 شیائومی همچون نمایشگر 1.2 اینچی آن خبر می‌داد. حالا اما شاهد انتشار دو تصویر از Mi Band 5 هستیم که شایعات را پررنگ‌تر کرده است. با فیسیت همراه باشید تا هرآنچه با توجه به تصاویر منتشر شده از می بند 5 متوجه شده‌ایم را با شما به اشتراک بگذاریم.

می بند 5؛ می بندی متفاوت

این دو تصویر تایید می‌کنند که نمایشگر می بند 5 واقعا بزرگتر از قبل شده است اما نکته مهم تغییر در شارژر این دستبند هوشمند است که درواقع حالا از طراحی plug-in بهره می‌برد. طراحی بدنه اما به نظر می‌رسد که تغییر چندانی نداشته است، به جز اینکه کمی مسطح‌تر از می بند 4 و سایر دستبندهای هوشمند شیائومی به نظر می‌آید. البته ممکن است این موضوع به زاویه عکس برداری برگردد اما به هر ترتیب به نظر می‌‍رسد که انحنای نمایشگر در می بند 5 به هیچ عنوان قابل مقایسه با می بند 4 نباشد.

این افشاگر علاوه بر انتشار دو تصویر فوق از دستبند هوشمند می بند 5، قیمت احتمالی آن را هم فاش کرده است. به گفته او می بند 5 احتمالا 28 دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت تقریبا در همان محدوده‌ای است که برای این ساعت هوشمند انتظار داریم. بنابراین به نظر می‌رسد اطلاعات این افشاگر درست باشد.

تصاویر واقعی از می بند 5 شیائومی و طراحی شارژر آن.jpg
تصاویر واقعی از می بند 5 شیائومی و طراحی شارژر آن -

اخبار مرتبط:

می بند 4 در مقابل می بند 3 شیائومی؛ کدامیک مناسب شماست؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر