هر آنچه درباره می بند 5؛ دستبند هوشمند بعدی شیائومی می‌دانیم

band5.jpg

انتظار داریم که زودی شیائومی از نسل بعدی دستبند هوشمند خود، می بند 5 رونمایی کند. حالا اما اطلاعاتی در خصوص این دستبند سلامتی فاش شده است که در ادامه می‌بینیم.

اگر به دستبندهای هوشمند شیائومی علاقه مند هستید باید بگوییم که احتمالا در تابستان امسال هم شاهد رونمایی از عضو دیگری از خانواده می بند خواهیم بود. بنابراین تصمیم گرفتیم تا در این مطلب هرآنچه درباره می بند 5 شیائومی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم. با فیسیت همراه باشید.

قیمت و تاریخ معرفی می بند 5 شیائومی

دقیقا در تاریخ 11 ژوئن یعنی 22 خرداد ماه سال پیش بود که شیائومی از می بند 4 رونمایی کرد. از این رو انتظار داریم که می بند 5 هم در همین بازه زمانی معرفی شود.

درواقع به گفته وب سایت Indiashopps کمیسیون ارتباطات ملی تایوان به تازگی گواهی محصولی را صادر کرده است که شبیه به شماره مدل می بند 4 بوده است. این دستگاه با شماره مدل XMSH10HM احتمالا همان مچ بند می بند 5 شیائومی خواهد بود.

در خصوص قیمت باید بگوییم که قیمت 25.31 دلاری برای این دستبند هوشمند ذکر شده است. با این وجود با توجه به برچسب قیمتی می بند 4 که در ابتدای عرضه با قیمت 39.9 دلار به فروش می‌رسید، اصلا عجیب نیست که در ابتدا شاهد قیمت گذاری این محصول تا 40 دلار باشیم.

مشخصات فنی می بند 5 شیائومی

با توجه به اطلاعاتی که در دست است می بند 5 از یک نمایشگر 1.2 اینچی از نوع AMOLED بهره خواهد برد که نسبت به نمایشگر 0.95 اینچی می بند 4 افزایش خوبی خواهد داشت. با این وجود این افزایش سطح نمایشگر باعث افزایش جزیی در وزن آن خواهد شد.

نکته جالی اینجاست که اگرچه NFC در می بند 3 و 4 وجود داشت اما تنها در دسترس کاربران چینی بود و نسخه جهانی این دستبندهای هوشمند از NFC بهره نمی‌بردند. حالا اما گفته می‌شود که می بند 5 برای تمام کاربران امکان دسترسی به NFC را فراهم خواهد کرد.

در خصوص قابلیت‌های می بند 5 اما بدون شک انتظار ارتقا را داریم و گفته می‌شود که در این دستبند هوشمند با قابلیت‌های جدید سنجش سلامتی مواجه خواهیم بود که به شیوه‌ای دقیق‌تر و بهتر از قبل فعالیت‌های کاربران را دریابی می‌کند.

می بند 5.png
-

گفته می‌شود شیائومی در نظر دارد تا قابلیت PAI (مخفف عبارت Personal Activity Intelligance) را در می بند 5 به کار گیرد. این قابلیت وضعیت سلامتی کاربر را به صورت نموداری (برای مثال با اعداد 1 تا 100 برای ضربان قلب ) نمایش می‌دهد تا درک آن برای کاربر ساده باشد.

گذشته از این قابلیت PAI، انتظار داریم که می بند 5 با افزایش دقت در سنسور ضربان سنج قلب همراه باشد. از جمله دیگر انتظار در خصوص می بند 5، بهبود برنامه Mi Fit است تا دسترسی به اطلاعات حاصل از می بند 5 را کاربر راحت تر از طریق گوشی بتواند دریافت کرده و تحلیل کند.

حدس دیگری که زده می‌شود، احتمال تغییر ظاهری می بند 5 است. درواقع می بند از ابتدای حضورش تا کنون تغییر چندانی نکرده و ظاهری تقریبا ثابتی داشته مخصوصا در می بند 3 و 4. حالا اما شاید شیائومی کمی نوآوری را چاشنی ظاهر این دستبند هوشمند کند

می بند 1 و 2 و 3 و 4.jpg
می بند 1 و 2 و 3 و 4 -

شما چه انتظاری از می بند 5 شیائومی دارید؟ به نظر شما شیائومی باید چه نقاط ضعفی را نسبت به نسل‌های قبل در می بند 5 اصلاح کند؟ نظرات خود را با ما و سایر کابران فیسیت به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:

می بند 4 در مقابل می بند 3 شیائومی؛ کدامیک مناسب شماست؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر