به زودی منتظر دستبند هوشمند می بند 5 شیائومی باشید

Xiaomi-Mi-band-4-1.jpg

بنا به خبری تایید شده که است که به زودی شاهد معرفی دستبند هوشمند می بند 5 همراه با نمایشگر 1.2 اینچی و قیمت 26 دلاری خواهیم بود.

دستبندهای هوشمند سری می بند شیائومی، سال‌هاست در ایران و در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. درواقع می بند 1، 2، 3 و می بند 4 شیائومی عرضه شده است و در طی این سال‌ها طرفداران زیادی به دست آورده است. حالا بنا به شایعات، گویا شیائومی در نظر دارد تا در ماه ژوئن، از نسل بعدی این دستبند هوشمند خود با نام می بند 5 رونمایی کند. این موضوع را مجددا ساعتی پیش، هوامی، شرکت زیر مجموعه شیائومی هم در صفحه رسمی‌اش در ویبو اعلام کرده است. بنا به یان اعلام، قطعا شیائومی می بند 5 را در سال 2020 رونمایی و روانه بازار خواهد کرد.

هواوی در ادامه این پست از رونمایی ساعت هوشمند جدید خود از سری Amazfit خبر داده است که گویا نام آن Amazfit Ares خواهد بود. بنا به شایعات این ساعت هوشمند از 70 نوع حالت ورزشی مختلف بهره خواهد برد و با ظاهری قدرتمند و مقام عرضه خواهد شد. با این وجود اطلاعات دیگری درباره این ساعت هوشمند در دست نیست.

هواوی در این پست، هیچ توضیحی درباره مشخصات و حتی تاریخ دقیق معرفی دستبند هوشمند Mi Band 5 نداده است. درواقع هدف اصلی هواوی از انتشار این پست، خاتمه دادن به شایعه‌ای بوده است که از جدایی هواوی از شیائومی خبر می‌داده است.

اگرچه هواوی اطلاعات خاصی درباره می بند 5 نداده است اما بنا به شایعات قبلی، انتظار داریم که این دستبند هوشمند با نمایشگر 1.2 اینچی از نوع امولد و همراه با قابلیت NFC و قیمت 26 دلاری راهی بازار شود.

اخبار مرتبط:

می بند 4 در مقابل می بند 3 شیائومی؛ کدامیک مناسب شماست؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر